Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla.PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszy
Wkładanie napędu UT do CC
-
Yaninnya
- Użytkownik
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: St. Helier, Jesey
Yaninnya pisze:Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla.PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszyJeśli już, to szukałbym napędu z Punto GT.
To nie jast taki głupi pomysł pod warunkiem, że sie ktoś nie przypier.....
podczas kontroli na drodze np. zieloni bo silnik z UT nie spełnia normy czystości spalin EURO 4 a taka norme ma w homologacji PANDA
Pozatym polecam silnik z Ponto GT bo łatwiej trafić nie zamęczony egzemplaż a do tego ma on juz w seri nieco wiecej KM pozatym nieco bardziej rozbudowana elektronike i sekwencyjny wtrysk paliwa.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Jak tam postępy w pracach?
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
-
Bini0
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
http://jamiro.gryf.pl/cc_1.3t/index.html-piter- pisze:ale ja juz mam caly naped z uno turbo tylko potrzebuje informacji i zdjec jak zamontowac silnik na lapach
Pozdrawiam - Binio


-
Ciesla 1_2006
- Obserwator
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 12:41 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Ciesla 1_2006
- Obserwator
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 12:41 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
to jutro zapytam sie moze w warsztacie jak to zrobili w cc kotre u nich stoiCiesla 1_2006 pisze:Problem polega na tym że jedna jest za długa a druga za krótka... A jak skrócę tą jedna to czy czasem nie będzie potem z nią problemów typu bicie??Lui pisze:skrócić
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Bini0
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
W praktyce - auto jeździ i jeszcze ich nie ukręciłem. Kontaktu z wykonawcą niestety nie mam, ale półosie były rozcięte, powierzchnia styku wyrównana i zrobiona faza na spaw, całość z spawano a następnie spaw wyrównano po to aby można było nasunąć tuleje która również została wyspawana co widać na zdjęciuDeviL pisze:A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
Pozdrawiam - Binio


