Wkładanie napędu UT do CC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszy
Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla. :roll: Jeśli już, to szukałbym napędu z Punto GT.
-piter-
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:34 am

Post autor: -piter- »

odswiezam temat poniewaz jestem w trakcie wkladania napedu z uno turbo mkI i potrzebuje zdjec od osob po takim swapie jak maja rozwiazane lape ta przy rozrzadzie??
pozdrawiam
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Yaninnya pisze:
PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszy
Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla. :roll: Jeśli już, to szukałbym napędu z Punto GT.

To nie jast taki głupi pomysł pod warunkiem, że sie ktoś nie przypier.....
podczas kontroli na drodze np. zieloni bo silnik z UT nie spełnia normy czystości spalin EURO 4 a taka norme ma w homologacji PANDA

Pozatym polecam silnik z Ponto GT bo łatwiej trafić nie zamęczony egzemplaż a do tego ma on juz w seri nieco wiecej KM pozatym nieco bardziej rozbudowana elektronike i sekwencyjny wtrysk paliwa.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
-piter-
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:34 am

Post autor: -piter- »

ale ja juz mam caly naped z uno turbo tylko potrzebuje informacji i zdjec jak zamontowac silnik na lapach
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Jak tam postępy w pracach?
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

-piter- pisze:ale ja juz mam caly naped z uno turbo tylko potrzebuje informacji i zdjec jak zamontowac silnik na lapach
http://jamiro.gryf.pl/cc_1.3t/index.html
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
Ciesla 1_2006
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 12:41 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ciesla 1_2006 »

mam pytanie tez montuje ut do cc i wszystko zamontowale ale co z póloskami jak zescie ozwiazali ten problem załozylem skrzynie z ut
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

skrocic
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

do pandy to bym pchal 2.0 16V turbo :P
Ciesla 1_2006
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 12:41 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ciesla 1_2006 »

Lui pisze:skrócić
Problem polega na tym że jedna jest za długa a druga za krótka... A jak skrócę tą jedna to czy czasem nie będzie potem z nią problemów typu bicie??
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Ja mam u siebie obie półośki skrócone

Obrazek
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Ciesla 1_2006 pisze:
Lui pisze:skrócić
Problem polega na tym że jedna jest za długa a druga za krótka... A jak skrócę tą jedna to czy czasem nie będzie potem z nią problemów typu bicie??
to jutro zapytam sie moze w warsztacie jak to zrobili w cc kotre u nich stoi :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
David_KRK
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 19, 2007 7:34 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KrK

Post autor: David_KRK »

Dużo trzeba wycinać w cc żeby to upchnąć?
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

DeviL pisze:A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
W praktyce - auto jeździ i jeszcze ich nie ukręciłem. Kontaktu z wykonawcą niestety nie mam, ale półosie były rozcięte, powierzchnia styku wyrównana i zrobiona faza na spaw, całość z spawano a następnie spaw wyrównano po to aby można było nasunąć tuleje która również została wyspawana co widać na zdjęciu
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
ODPOWIEDZ