Problem z wolnymi obrotami

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Sporo wskazuje na to, że to jednak była dziura w dolocie. Szukałem za turbem, a okazało się, że po modach poprzednika miałem tuż za przepływką dziurę fi5mm, którą kiedyś niedbale zakleiłem i łatka teraz się częściowo odkleiła. Już prowizoryczne uszczelnienie pomogło, więc chyba po problemie. Jeszcze się okaze dokładnie.
Dzięki za wszelkie rady i sugestie.
Pozdrawiam.
UT 1.3 T 88'
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z wolnymi obrotami

Post autor: marcin77 »

Yannick pisze:Witam.
Kolejny problem, mianowicie auto mi czasem gaśnie przy zejściu z obrotów. Puszczę gaz dohamowując przed skrzyżwaniem i zdarza się mu zgasnąć. Obroty spadają do jakichś 500 i albo wracają do normy, albo gaśnie. Czym to może być spowodowane? W dodatku silnik tak jakby chodzi inaczej. Jakby trochę stuka, trudno to opisać. Mam nagranie z dyktafonu, ale tylko w formacie amr, mogę zamieścić jak ktoś to odsłucha.
CO powiecie?

jak mi gasł wymieniłem przepływkę (przestał gasnąć), falujące obroty mają związek również z nieszczelnym dolotem, mam do wymiany pare węży i obecnie na zimnym silniku falują mi, po rozgrzaniu obroty stabilizują się, chyba że coś innego siada :?:
lancia dedra 2.0t
ant_eater
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
Miejscowość: Jarosław
Auto: Inne

Post autor: ant_eater »

Hej,
podhacze sie pod temat jesli mozna, bo objawy u mnie bardzo podobne. Na zimnym silniku nie trzyma wolnych obrotow i jest problem z paleniem, problem znika po rozgrzaniu. Z kolei po odlaczeniu wtyczki z boku wtrysku, tej obok dolotu powietrza - zaraz za opaska od rury doprowadzajacej powietrze - wraca problem jak na zimnym silniku - gasnie po kilku sekundach. Co to moze byc? Od czego jest ta wtyczka?
pzdr
FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Ja wymieniłem świece i jest chyba lepiej, a wtyczka o której mówisz to prawdopodobnie przepływomierz, ale nie jestem pewny, bo jak dla mnie podałeś za mało szczegółów. A jak z mocą? Może obejrzyj sobie świece?
UT 1.3 T 88'
ODPOWIEDZ