Ecu master podłączenie!!!
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Ecu master podłączenie!!!
aha dzieki za odp, czyli deflection narazie nie musze podpinac, jesli nie bede miał mapa narazie? sama przeplywke podpinam i juz;>?
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
W det3 nie ma już wejścia deflection a każde z wejść analogowych moze być deflection a tak naprawde teraz nazywa sie to LOAD. Najcześciej w takie sytuacji jednak łaczy się TPSa jako deflection czyli pin 53 do analog 2 in.Lui pisze:deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in
Można też sygnał odczytywany z przepływki zastosować jako deflection. wtedy w setup->setup tables jako load daje się analog 1 in
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
imo tps tylko w wolnossących można dać, przy turbo najlepiej map, a od biedy tps
nie jest problem podpiąć się pod mapa w kompie
nie jest problem podpiąć się pod mapa w kompie
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Ecu master podłączenie!!!
ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: Ecu master podłączenie!!!
To się nieda tak orientacyjnie, bo każdy silnik jest w innym stanie, może mieć inny wałek rozrządu ,inaczej zbudowany dolot, wydech, inne wtryski, inną pompę paliwa. Więc suma sumarum można przyjąć, że jak masz identyczne wtryski jak ktoś kto podeśle Ci mape, to dasz rade odpalić auto i "dotoczyć się delikatnie" na strojenie, bo jeżdżąc na takiej "orientacyjnej" mapie możesz zajechać silnikadrian055 pisze:ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??

- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: Ecu master podłączenie!!!
Na właśnie, na podciśnieniu to chyba przy większych wtryskach tylko wolne są do poprawienia, ale później na doładowaniu to już trzeba konkretniej się pobawić...Faktycznie taka mapa może być już podstawą do finalnego strojenia 
A tak btw. to początek zabawy jest bardzo uzależniony od stanu Twojej przepływki i filtra powietrza - nawet nie masz pojęcia jak bardzo to ustrojostwo reaguje na różnej maści doloty... W motronicu HLM jest najbardziej czułym elementem, który może Ci przysporzyć najwięcej problemów... Ale od czego jest konwersja na map

A tak btw. to początek zabawy jest bardzo uzależniony od stanu Twojej przepływki i filtra powietrza - nawet nie masz pojęcia jak bardzo to ustrojostwo reaguje na różnej maści doloty... W motronicu HLM jest najbardziej czułym elementem, który może Ci przysporzyć najwięcej problemów... Ale od czego jest konwersja na map

L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Ecu master podłączenie!!!
koledzy dzieki za odp , to wiem ze wszystko jest zalezne o ww elementow tylko chcialem zobacyzc jak mniejwiecej wyglada, a co do mapa to bedzie trzeba go zalozyc na dniach
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Ecumaster det II u mnie w ogole nie widzi obrotow=0. Jaka moze byc przyczyna? Napiecie na wolnych obrotach przewodu, ktory mam podlaczyc jako obroty(7pin) wynosi okolo 0.43V. Moze to byc kwestia wersji firmwaru?
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Jezeli dobrze kojarze to nie ogarnie tego, chyba zibi pisal gdzies na ten temat, zdaje sie ze problemem bylo 4 kolki symetryczne i jeden dodatkowy korygujacy czyli w sumie 5 

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Ecu master podłączenie!!!
masz taki czarny znaczek w kształcie scalka , jego naciśnij
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
Nie ma czym, tylko ważne jak masz podłaczone czy przed digiplexem czy za?simon1989 pisze:Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.
Przed moze widzieć obroty ale nie musza one być na 100% takie jak powinny ale moga być zbliżone. Za digi bedzie widzieć obroty dobrze ale nie można sterować zapłonem bez dodatkowego modułu a przecież o to najbardziej chodzi.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Obroty sa za digiplexem. Firmware 1.93MT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
no to to można było już zrobić na starym sofcie bo za digi już są tylko 4 impulsy.
Nadal jednak widzisz tylko obroty i mozesz sterować tylko paliwem co przy turbo czy nawet NA jest niezbędne aby uzyskać max moc i moment oraz aby silnik sie nie rozpadł.
Nadal jednak widzisz tylko obroty i mozesz sterować tylko paliwem co przy turbo czy nawet NA jest niezbędne aby uzyskać max moc i moment oraz aby silnik sie nie rozpadł.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki