Witam!!!
Mam uno 1.3 turbo z 86 roku bez sondy lambda i katalizatora. Zakupiłem jakiś czas temu ecu master ale poniważ miałem problemy techniczne z samochodem to nie było czasu się jeszcze tym zająć. Teraz chciałbym wkońcu podpiąć "turbiacza" pod ecu master. Czytałem na stronie firmy instrukcję podłączenia ale niestety nie jestem aż tak w temacie i wielu rzeczy nie rozumiem. Tak więc mam pytanie: Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na chłopski rozum, co , gdzie i jak podłączyć aby wszystko zadziałało no i żebym nie zepsuł urządzenia lub nie namieszał porządnie w aucie...??? Wiem że na forum mogę uzyskać fachowe porady dlatego też kieruję moją prośbę do "was" Jeżeli ktoś wie jak to wszystko krok po kroku podłączyć lub wie gdzie można takie informacje zdobyć to proszę o pomoc!!!
Z góry dzięki za wszelkie informacje!!!
zibi ale to nie jest niezbędne chyba że bedzie sterował paliwem przez korekte przepływki ale wtedy nie zapoda odcinki żeby ją zmieniać trzeba sterować bezpośrednio czasem otwarcia wtrysku a wracając do tematu to jak nie masz kolego pojęcia o elektryce samochodowej (bez złościwości) to lepiej jedź do kogoś kto ci to podłączy bo jest to w miare łatwe ale trzeba widzieć o co bangla
edit:
z odcinką to nie ten temat
Według mnie instrukcja do ecu mastera jest dla fachowców a nie dla zwykłych ludzi... A z drugiej strony myślę że to celowy chwyt firmy... Według nich najlepiej pojechać do Krakowa do firmy projectXS i tam za "drobną" opłatą założą:) A ja nie mam zamiaru płacić komuś w pizdu kasy za podłączenie paru kabelków, które mógłbym połączyć sam gdybym tylko miał porządny opis czynności jakie należy wykonać. Nie ma nic napisane skąd mam czerpać sygnały, czy z przepływki, czy z czujników w silniku, czy z komputera w samochodzie, nic... co z tego że jest schemat wejść i wyjść z ecu jak nie wiadomo gdzie to wszystko w samochodzie podłączyć!!! Nie mam siły to tego... Nie wiem tylko dlaczego wszyscy niby wiedzą co i jak a każdy odsyła do tych głupich instrukcji. Nikt nie potrafi napisać od początku do końca co i jak robił... przecież chodzi cały czas o to samo auto, większość ludzi ma właśnie uno turbo... Sory za te wywody ale wkurzam mnie to... Jeśli ktoś by jednak chciał jakoś pomóc to z góry dzięki!!!
jak masz blisko do starachowic to pomoge podłączyć za DARMO i pomoge w strojeniu zauważ że ciężko jest producentowi zastosować uni schemat podłączenia wszystkich samochodów skoro do głupiego uno schematy są w większości przypadków o dupe obić a do kompa dochodzą same białe jak masz blisko do krakowa to jak dobrze pogadasz z jadzwinem albo coolinem to podejrzewam że nie odmówią wybór należy do ciebie a od siebie dodam że jako jeden z pierwszych użytkowników też nie maiłem serca do tego układu ale po kilkuset litrach spalonej benzyny wiem o co biega w tym układzie
dobrze kolega prawi, zdalby sie jakis schemat i przystepny klarunek jak to podpiac zeby nie spier...
a co do reszty to wiadomo ze trzeba probowac i probowac
O właśnie mam pytanie ma temat tego dzielnika napięcia. Gdzie ja mam wmontować ten kondensator C1 co jest narysowany w dolnym prawym rogu zdjęcia.
Dowiedziałem się, że na tej przejściówce działa ecumaster: http://allegro.pl/item846105775_adapter ... l2303.html" target="_blank
Rozumiem, że miedzy ecumasterem a fabrycznym kompem musi być mnożnik napięcia x2, działający odwrotnie do ww układu? Jeżeli tak, to moze posiadacie schemat?
simon1989 pisze:Rozumiem, że miedzy ecumasterem a fabrycznym kompem musi być mnożnik napięcia x2, działający odwrotnie do ww układu? Jeżeli tak, to moze posiadacie schemat?
Simon masz schemat kilka postów wyżej... a to po to się robi bo ecumaster widzi tylko do max 5V a przepływka daje do 10v...