Ecu master podłączenie!!!

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: adrian055 »

aha dzieki za odp, czyli deflection narazie nie musze podpinac, jesli nie bede miał mapa narazie? sama przeplywke podpinam i juz;>?
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: Lui »

deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

Lui pisze:deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in
W det3 nie ma już wejścia deflection a każde z wejść analogowych moze być deflection a tak naprawde teraz nazywa sie to LOAD. Najcześciej w takie sytuacji jednak łaczy się TPSa jako deflection czyli pin 53 do analog 2 in.

Można też sygnał odczytywany z przepływki zastosować jako deflection. wtedy w setup->setup tables jako load daje się analog 1 in
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: Lui »

imo tps tylko w wolnossących można dać, przy turbo najlepiej map, a od biedy tps
nie jest problem podpiąć się pod mapa w kompie
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: adrian055 »

ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: JARO_Cz-wa »

adrian055 pisze:ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??
To się nieda tak orientacyjnie, bo każdy silnik jest w innym stanie, może mieć inny wałek rozrządu ,inaczej zbudowany dolot, wydech, inne wtryski, inną pompę paliwa. Więc suma sumarum można przyjąć, że jak masz identyczne wtryski jak ktoś kto podeśle Ci mape, to dasz rade odpalić auto i "dotoczyć się delikatnie" na strojenie, bo jeżdżąc na takiej "orientacyjnej" mapie możesz zajechać silnik :wpysk:
Obrazek
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: dj_o »

Na właśnie, na podciśnieniu to chyba przy większych wtryskach tylko wolne są do poprawienia, ale później na doładowaniu to już trzeba konkretniej się pobawić...Faktycznie taka mapa może być już podstawą do finalnego strojenia :wink:
A tak btw. to początek zabawy jest bardzo uzależniony od stanu Twojej przepływki i filtra powietrza - nawet nie masz pojęcia jak bardzo to ustrojostwo reaguje na różnej maści doloty... W motronicu HLM jest najbardziej czułym elementem, który może Ci przysporzyć najwięcej problemów... Ale od czego jest konwersja na map :wink:
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: adrian055 »

koledzy dzieki za odp , to wiem ze wszystko jest zalezne o ww elementow tylko chcialem zobacyzc jak mniejwiecej wyglada, a co do mapa to bedzie trzeba go zalozyc na dniach
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: simon1989 »

Ecumaster det II u mnie w ogole nie widzi obrotow=0. Jaka moze byc przyczyna? Napiecie na wolnych obrotach przewodu, ktory mam podlaczyc jako obroty(7pin) wynosi okolo 0.43V. Moze to byc kwestia wersji firmwaru?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Jezeli dobrze kojarze to nie ogarnie tego, chyba zibi pisal gdzies na ten temat, zdaje sie ze problemem bylo 4 kolki symetryczne i jeden dodatkowy korygujacy czyli w sumie 5 :?
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: simon1989 »

Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: hz10 »

masz taki czarny znaczek w kształcie scalka , jego naciśnij
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

simon1989 pisze:Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.
Nie ma czym, tylko ważne jak masz podłaczone czy przed digiplexem czy za?
Przed moze widzieć obroty ale nie musza one być na 100% takie jak powinny ale moga być zbliżone. Za digi bedzie widzieć obroty dobrze ale nie można sterować zapłonem bez dodatkowego modułu a przecież o to najbardziej chodzi.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: simon1989 »

Obroty sa za digiplexem. Firmware 1.93MT
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

no to to można było już zrobić na starym sofcie bo za digi już są tylko 4 impulsy.
Nadal jednak widzisz tylko obroty i mozesz sterować tylko paliwem co przy turbo czy nawet NA jest niezbędne aby uzyskać max moc i moment oraz aby silnik sie nie rozpadł.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ