Turbo
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
koledzy a robiliscie moze taka hybryde z turbem vl7 ze wirnik strony zimnej jest zmieniony na tej z T25?? widziałem cos tkeigo na zagranicznym forum oczywiscie muszla poszła do powiekszenia w srodku
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Turbo
Ojojojo proponuje ,abys w koncu sie wzial wraz ze schematem silnika w reku i poskladal wszystko jak trzeba, turbo zminiasz, kombinujesz, a to krokowego nie masz, a tu cos...nie dojdziesz do ladu takim drutowaniem
Zapodaj sobie schemat
podlacz podcisnienia, przewody wszystko jak trzeba....bez kombinacji inaczej bedziesz kolejne miesiace smigal i kombinowal

Zapodaj sobie schemat

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
kolego jakie drutowanie? co ty mowisz nie wiesz to nie mow zapytałem i oczekuje odpowiedzi od kompetentnej osoby. pytałem o hybryde bo jestme ciekaw moze ktos cos takeigo robił. a weze podcisnienia mam dobrze podlaczone wiec moze jednak Ty sie nie znasz, i oczekuje odpowiedzi jakei sa objawy zepsutego WG .
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Turbo
moze pomozeturbomaniak pisze:Turbina zalozona juz do pgt i smiga, nie pompowalo tak jak powinno bo klapka od wg sie nie domykala. Teraz bez zadnego mbc pompuje jakies 0.7, a w porownaniu z vl7 jest niebo a ziemia. Zeby afto tak jechalo na vl7 trzeba bylo dmuchac jakies 1- 1.1 bara

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
troszke z innej bajki ile da sie wysiagnac z garretta T2 w 1.3T bo rozgladam sie za inna turbina i niewiem co wybrac
PGT T25
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
dajesz mapy i wiemy wszystko 

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Turbo
Do gt2056 to jej troche brakuje, popatrz na sprawnosc podana w %, Kiler na t2 w ut 1.4 zrobil 162KM i 244Nm wiec troche jest, patrzac na mape 200 powinno byc ale tylko teoretycznie 
Jeszcze jest pytanie czy ta mapa jest akurat do t2 z ut bo moglo byc kilka typow tych turbin

Jeszcze jest pytanie czy ta mapa jest akurat do t2 z ut bo moglo byc kilka typow tych turbin
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
teoretycznie jest to mapa z punta 1.7td chyba ale tez nie na 100%. w takim razie nalepsze rozwiazanie to gt2056 i sterowanie doladowaniem przez ecu
PGT T25
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
zgodziłbym sie z Devilem, strasznie duzy flow
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: Turbo
niewiem o inna mape bedzie ciezko wedlug sr to byla mapa t2 ale kazdy sie moze mylic
PGT T25