Jak to jest Garrett T2 to nie bo inny kolektor wydechowy jest. Musial bys caly kolektor wydechowy od 1.4T przerzucic, a jezeli IHI VL5 to powinno pasic pod kolektor ale nie wiem jak dp.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
Turbina w PuntoGT to najczesciej IHI VL7 i nie pasuje bezpośrednio na kolektor w 1,3T. Trzeba tak jak napisał wsk cały kolektor wydechowy i turbine. Reszta spokojnie sie przerobi. DP też trzeba inny niż w 1,3T.
Co do CC to w dziale chwalimy sie sa chyba 2 czy 3 CC z silnikiem 1,3T
zuzio ma racje a co do pytania to silnik una na vl7 wytrzyma spokojnie, tylko wtryski zamale beda pewnie a jak dasz wieksze to znowu komp jakis i cena rosnie. proponuje jednak poczytac forum a napewno znajdziesz odp na wiekszosc pytan codo takich przerobek
Koledzy moj problem turbo pompuje ale przy mocniejszym dodaniu gazu jak by raz pompowalo raz nie " tak kaszle" ale rozpedza sie cały czas . PGT. ma moze ktos jakis pomysl co to moze byc?
hmm ale w dolocie od filtra czy od turba do IC i do kolektora ssacego? ale objawy sa podczas jazdy na postoju wszystko ok i nie zawsze podczas jazdy raz ładuje ok raz nie ....