p.s. wymieniłem pompę paliwa, ustawiłem zapłon. mam duży intercooler i stożek z kompletnym dolotem oraz zawór upustowy
SZARPANIE PUNTO GT
-
kuba1174
- Obserwator
- Posty: 23
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 5:14 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Łęczna
SZARPANIE PUNTO GT
Witam wszystkich. chciałbym się poradzić w jednej kwestii. mianowicie mam punto turbo i problem polega na tym, że przy ostrym dodaniu gazu kropek poszarpuje ale jedzie dalej. wskaźnik doładowania jest w połowie ( jakieś 0,8) ale faluje przekraczając troszkę połowę i opadając poniżej. czasami zapala się kontrolka wtrysków.
może się powtarzam z tym tematem ale jestem nowy na tym forum. proszę o pomoc
p.s. wymieniłem pompę paliwa, ustawiłem zapłon. mam duży intercooler i stożek z kompletnym dolotem oraz zawór upustowy
p.s. wymieniłem pompę paliwa, ustawiłem zapłon. mam duży intercooler i stożek z kompletnym dolotem oraz zawór upustowy
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
a jak jest przy odpalaniu zimnego auta??
pali od razu i spadają obroty po rozgrzaniu??
Ja mam dwa typy - przepływka i/lub lambda, tylko musisz podać więcej szczegółów.
Zrób autodiagnozę, napisz czy szarpanie występuje w specyficznym zakresie obrotów oraz czy przy ostrym depnięciu lekkie zdjęcie nogi z gazu powoduje płynniejsze przyspieszanie.
pali od razu i spadają obroty po rozgrzaniu??
Ja mam dwa typy - przepływka i/lub lambda, tylko musisz podać więcej szczegółów.
Zrób autodiagnozę, napisz czy szarpanie występuje w specyficznym zakresie obrotów oraz czy przy ostrym depnięciu lekkie zdjęcie nogi z gazu powoduje płynniejsze przyspieszanie.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
kuba1174
- Obserwator
- Posty: 23
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 5:14 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Łęczna
pali bez problemów. obroty nie spadają. jak zdejmę nogę z gazu i ponownie wcisnę jest delikatne szarpnięcie jak by mu czegoś brakowało. kropek szarpie np. jak jadę z niższą prędkością na wyższym biegu (np. 3 i 40 km/h) gdy wcisnę gaz to szarpnie. normalnie szarpie jak daję po garach i go kręcę . szarpie mniej więcej przy 3000 do 4500 kiędy osiąga największą moc. potem już jedzie normalnie.
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
I jeszcze wyniki autodiagnozy...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
A ja miałem w 1.2 8v szarpanie też właśnie przy padniętej cewce.
BTW za cewkę 120zł za nówkę, max50zł za używaną
BTW za cewkę 120zł za nówkę, max50zł za używaną
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT