Wałek rozrządu od światka 276/260
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja moge powiedzieć bo mam taki sam.
Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.
Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Może OT ale napisze.
Co oznacza to 276
Bo ja mam wałęk od Heinricha i wysyłam go na poprawki
i chce się czegoś dowiedzieć
Co oznacza to 276
Bo ja mam wałęk od Heinricha i wysyłam go na poprawki
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
276 to całkowity czas otwarcia zaworu ssącego a 260 zaworu wydechowego
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
A jakie parametry ma wałek taki bardziej Hardkorowy??
Bo musze wysłąc do Henricha i może mu coś podpowiem.
Co zrobić z wałekiem żeby poprawić dól, a araczej zmniejszyć tułbo dziure??
BO to może być problem z większymn turbo
Czy przez zwiększenie wsniosu też da rade coś zrobić??
Bo musze wysłąc do Henricha i może mu coś podpowiem.
Co zrobić z wałekiem żeby poprawić dól, a araczej zmniejszyć tułbo dziure??
BO to może być problem z większymn turbo
Czy przez zwiększenie wsniosu też da rade coś zrobić??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Robienie wałka ostrego raczej zawsze pogorszy dół.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
No dobra ale jaki w tym razie zorbić wałek pod dość spore turbo typu T3 ??
bo już sam nie wiem.
bo już sam nie wiem.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
prawda jest taka że laga i słabego dołu nie da się uniknąć jak chce się dużo wydłubać, można by zrobić wałek który powodowałby szybsze wkręcanie się turbo ale powodowałby straty było by ciśnienie ale sprawność spadne, chyba się to nie będzie opłacać
chodzi o to żeby przyśpieszyć otwarcie wydechu, tak żeby otwierał się jeszcze przed dojściem tłoka do DMP, wtedy spaliny wypadające z cylindrów miały by większą enegrię, ale tym sposobem pozbawiamy się częśći energi która poszła by na pchanie tłoków.... jakiś dobry fachura musiałby to policzyć tak żeby było to opłacalne, bo tak to można zrobić tak że turbo będzie dmuchać ale większość i tak zostanie zurzyte na jego napędzanie....
pozostaje jeszcze podtrzymanie turbo
chodzi o to żeby przyśpieszyć otwarcie wydechu, tak żeby otwierał się jeszcze przed dojściem tłoka do DMP, wtedy spaliny wypadające z cylindrów miały by większą enegrię, ale tym sposobem pozbawiamy się częśći energi która poszła by na pchanie tłoków.... jakiś dobry fachura musiałby to policzyć tak żeby było to opłacalne, bo tak to można zrobić tak że turbo będzie dmuchać ale większość i tak zostanie zurzyte na jego napędzanie....
pozostaje jeszcze podtrzymanie turbo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl