turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160 Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:
Post
autor: McBanan » śr lis 01, 2006 5:17 pm
I wreszcie sie doczekalem
koncze juz dlubanie w ukladanie przewodow i przewodzikow pod maska i od jutra skladam. Waleczek przyszedl, masa nowych czesci zamontowana wiec pozostaje isc do garazu...
Załączniki
UT 1,4 Racing
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » śr gru 27, 2006 6:52 pm
sorry za odgrzewke
ale mam pytanie : jakie efekty?
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr gru 27, 2006 7:12 pm
Ja moge powiedzieć bo mam taki sam.
Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » śr gru 27, 2006 7:16 pm
Może OT ale napisze.
Co oznacza to 276
Bo ja mam wałęk od Heinricha i wysyłam go na poprawki
i chce się czegoś dowiedzieć
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr gru 27, 2006 7:20 pm
276 to całkowity czas otwarcia zaworu ssącego a 260 zaworu wydechowego
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » śr gru 27, 2006 7:21 pm
Zibi122 pisze: Ja moge powiedzieć bo mam taki sam.
Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.
a jaki masz wentylator
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr gru 27, 2006 7:52 pm
Garrett T25 i 2,5" wydech
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » czw gru 28, 2006 9:25 am
a jakie ciśnienie doładowania?
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw gru 28, 2006 9:41 am
Aktualnie około 0,9 b
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » czw gru 28, 2006 11:15 am
A jakie parametry ma wałek taki bardziej Hardkorowy??
Bo musze wysłąc do Henricha i może mu coś podpowiem.
Co zrobić z wałekiem żeby poprawić dól, a araczej zmniejszyć tułbo dziure??
BO to może być problem z większymn turbo
Czy przez zwiększenie wsniosu też da rade coś zrobić??
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw gru 28, 2006 11:33 am
Robienie wałka ostrego raczej zawsze pogorszy dół.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » czw gru 28, 2006 12:57 pm
No dobra ale jaki w tym razie zorbić wałek pod dość spore turbo typu T3 ??
bo już sam nie wiem.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » czw gru 28, 2006 1:30 pm
prawda jest taka że laga i słabego dołu nie da się uniknąć jak chce się dużo wydłubać, można by zrobić wałek który powodowałby szybsze wkręcanie się turbo ale powodowałby straty było by ciśnienie ale sprawność spadne, chyba się to nie będzie opłacać
chodzi o to żeby przyśpieszyć otwarcie wydechu, tak żeby otwierał się jeszcze przed dojściem tłoka do DMP, wtedy spaliny wypadające z cylindrów miały by większą enegrię, ale tym sposobem pozbawiamy się częśći energi która poszła by na pchanie tłoków.... jakiś dobry fachura musiałby to policzyć tak żeby było to opłacalne, bo tak to można zrobić tak że turbo będzie dmuchać ale większość i tak zostanie zurzyte na jego napędzanie....
pozostaje jeszcze podtrzymanie turbo
colin
Użytkownik
Posty: 97 Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am
Post
autor: colin » czw gru 28, 2006 9:12 pm
Ale te niby ostre walki, to pogarszaja dol w zakresie do 2000obr, czasem 2500. Juz naprawde ostre do 3-3,5tys maja troche gorzej, ale raczej nie ma co dramatyzowac.
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » czw gru 28, 2006 9:27 pm
Zibi122 pisze: Aktualnie około 0,9 b
to juz całkiem zgłupiałem
1. czy to jest "większa" turbina od orginału ?
2, jeżeli tak to po co zmieniać skoro orginał spokojnie pompuje 1 bar a w piku 1.2