Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym"
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
F.R.O.C.K.
Obserwator
Posty: 13 Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:
Post
autor: F.R.O.C.K. » sob paź 07, 2006 10:14 am
O
TAKIE W razie gdyby nie to jest jeszcze A3 1.8T do ktorego to upchne
Only TURBO, fuck GTi
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » sob paź 07, 2006 3:16 pm
Jeżeli jest tylko dwutłoczkowy, jak napisał właściciel, to będzie pasować zarówno do UT, jak i 1.8T(tam też musi być dwutłoczkowy).
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » ndz paź 08, 2006 1:26 pm
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281 Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:
Post
autor: Yannick » ndz paź 08, 2006 2:52 pm
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)
UT 1.3 T 88'
mops
"Cichociemny"
Posty: 272 Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:
Post
autor: mops » ndz paź 08, 2006 3:08 pm
Yannick pisze: a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)
w UT niby tez tak sie powinno dziac przy jednotloczkowym a jakos da rade smigac
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » ndz paź 08, 2006 3:10 pm
wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba
mops
"Cichociemny"
Posty: 272 Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:
Post
autor: mops » ndz paź 08, 2006 3:28 pm
kania_ pisze: wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba
jedyna wada to taka ze minimalnie spadaja na moment obroty po puszczeniu gazu...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » ndz paź 08, 2006 3:58 pm
ja nie miałem żadnych problemów z jednotłoczkowym, imo nawet lepiej bo można sobie go odpowiednio mocno skręcić że puszcza np. powyżej 0,3 bara, szybciej się zamyka i przez to lepiej ciśnienie trzyma
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » ndz paź 08, 2006 11:45 pm
Dwutłoczkowy też można regulować(nie każdy, ale tak samo nie każdy jednotłoczkowy:)) i nie ma właśnie problemu z wahnięciem obrotów po zamknięciu przepustnicy oraz problemów z pracą silnika w zakresie podciśnienia:).
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » ndz paź 08, 2006 11:50 pm
mam też dwutłoczkowy i właśnie w dodatku regulowany