Czy podpasuje taki blow off do UT 1.4??

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
F.R.O.C.K.
Obserwator
Posty: 13
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Czy podpasuje taki blow off do UT 1.4??

Post autor: F.R.O.C.K. »

O TAKIE :?: :?: W razie gdyby nie to jest jeszcze A3 1.8T do ktorego to upchne :wink:
Only TURBO, fuck GTi
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Jeżeli jest tylko dwutłoczkowy, jak napisał właściciel, to będzie pasować zarówno do UT, jak i 1.8T(tam też musi być dwutłoczkowy).
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Yannick pisze:
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)
w UT niby tez tak sie powinno dziac przy jednotloczkowym a jakos da rade smigac :wink:
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

kania_ pisze:wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba
jedyna wada to taka ze minimalnie spadaja na moment obroty po puszczeniu gazu...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ja nie miałem żadnych problemów z jednotłoczkowym, imo nawet lepiej bo można sobie go odpowiednio mocno skręcić że puszcza np. powyżej 0,3 bara, szybciej się zamyka i przez to lepiej ciśnienie trzyma :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Dwutłoczkowy też można regulować(nie każdy, ale tak samo nie każdy jednotłoczkowy:)) i nie ma właśnie problemu z wahnięciem obrotów po zamknięciu przepustnicy oraz problemów z pracą silnika w zakresie podciśnienia:).
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

mam też dwutłoczkowy i właśnie w dodatku regulowany :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ