Witam,
już prawie miałem wyjeżdzać a tu kolejny problem.
Auto przechodziło generalny remont więc postanowiłem zafundować sobie elektrykę szyb i sprawny fabryczny centralny zamek.. tak się niefortunnie złożyło że przy zabawie ze sterownikiem zamka wpiołem go w miejsce przekaźnika szyb i na odwrót. Objawem był (po przekręceniu kluczyka)dym z kabelka łączącego przekaźnik szyb (niebieski) z puszką bezpieczników. Później nastąpiła wymiana kabelka i powrót do stanu wyjściowego.
Jeśli ktoś korzysta z podręcznika Haynesa to zamieniłem nr 94 z 98 rozdział 14/42. Spalił się przewód (L)łączący zacisk 85 elementu 94 z puszką bezp. (83)
Po wymianie wszystko działa ok tylko nie ma prądu na cewce..
Gdzie szukać przyczyny. Szukając dostępu do przekaźników grzebałem pod dechą i od strony zegarów. Mogłem coś rozłączyć. Czy po przekręceniu kluczyka powinien pojawić się prąd na złączu cewki?
Jeśli ktoś ma pomysł jak to zdiagnozować to proszę o pomoc.
ps.
W 1.4 jest jetronic?
w 1.3 był na przegrodzie z prawej strony a teraz szukam i nic...