brak iskry

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

maciek
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 2:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Łódź

brak iskry

Post autor: maciek »

Witam,
już prawie miałem wyjeżdzać a tu kolejny problem.
Auto przechodziło generalny remont więc postanowiłem zafundować sobie elektrykę szyb i sprawny fabryczny centralny zamek.. tak się niefortunnie złożyło że przy zabawie ze sterownikiem zamka wpiołem go w miejsce przekaźnika szyb i na odwrót. Objawem był (po przekręceniu kluczyka)dym z kabelka łączącego przekaźnik szyb (niebieski) z puszką bezpieczników. Później nastąpiła wymiana kabelka i powrót do stanu wyjściowego.
Jeśli ktoś korzysta z podręcznika Haynesa to zamieniłem nr 94 z 98 rozdział 14/42. Spalił się przewód (L)łączący zacisk 85 elementu 94 z puszką bezp. (83)
Po wymianie wszystko działa ok tylko nie ma prądu na cewce..
Gdzie szukać przyczyny. Szukając dostępu do przekaźników grzebałem pod dechą i od strony zegarów. Mogłem coś rozłączyć. Czy po przekręceniu kluczyka powinien pojawić się prąd na złączu cewki?
Jeśli ktoś ma pomysł jak to zdiagnozować to proszę o pomoc.
ps.
W 1.4 jest jetronic?
w 1.3 był na przegrodzie z prawej strony a teraz szukam i nic...
maciek
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 2:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Łódź

Post autor: maciek »

i po sprawie..
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Co mu było?
UT 1.3 T 88'
maciek
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 2:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Łódź

Post autor: maciek »

śmieszna historia - brak styku na stacyjce ( dwa pomarańczowe w kostse 3 pinowej), a później pod maską złącze ze stacyjki na "power modul"
Ogólnie pierdoła, a już chciałem multiplexa zmieniać..
ps
przy okazji w Hayes'ie jest błąd w schemacie połączeń el. szyb -chyba należy im się opr. :)
ODPOWIEDZ