
Czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć, czy to jest przekłamanie wskaźnika, czy turbo rzeczywiście zaczeło wcześniej ładować???
Nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem, ale jak microplex nie dostawal takiego cisnienia jak jest w kolektorze (tylko nizsze) to wyprzedzi zaplon, co spowoduje szybsze wkrecanie sie turbo. Oczywiscie spowodowac tez moze spalanie stukowe (bo po czujniku cofanie moze nie wystarczyc) i moze sie skonczyc na malym bum...bubu_86 pisze:Jakiś czas temu podczas dłubania w UT urwał mi się jeden kruciec od czwórnika który łączy serwo, kolektor, DV i Mikroplex ze wskaźnikiem doładowania. Z braku części podłączyłem DV w okolicy Mikroplexu i wskaźnika doładowania, a tamten ułamany kruciec załatałem. Podczas jazdy testowej ku mojemu zdziwieniu turbina według wskaźnika zaczęła ładować już od 1,5 tyś obrOstatnio naprawiłem usterkę i turbo ładuje od 3 tysi.
Czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć, czy to jest przekłamanie wskaźnika, czy turbo rzeczywiście zaczeło wcześniej ładować???