
silnik dymi
silnik dymi
jaka może być przyczyna bo nie wiem.głowica sprawdzana,turbina wymieniona i mechanik nie wie co jest.może ktoś cos doradzić? pilne 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
na czarno dymi ?
bo jeśli tak to przelewa go paliwem
jeśli na siwo to olej
jeśli na biało to para
przyłóż rękę do wydechu z 2 3 cm i poczekaj chwilę , jak ręka się zrobi wilgotna i nie będzie zbytnio śmierdziała to tylko para i jak ci płynu nie ubywa to ok
ale jeśli ci ręka będzie śmierdziała spalonym olejem to bierze olej
sprawdzałeś kompresje ???
napisz coś więcej
jak wydech cały ???
wałek jak tam > bo jak starty to będzie delikatnie poddymiał ???
jakieś mody ????
bo jeśli tak to przelewa go paliwem
jeśli na siwo to olej
jeśli na biało to para
przyłóż rękę do wydechu z 2 3 cm i poczekaj chwilę , jak ręka się zrobi wilgotna i nie będzie zbytnio śmierdziała to tylko para i jak ci płynu nie ubywa to ok
ale jeśli ci ręka będzie śmierdziała spalonym olejem to bierze olej
sprawdzałeś kompresje ???
napisz coś więcej
jak wydech cały ???
wałek jak tam > bo jak starty to będzie delikatnie poddymiał ???
jakieś mody ????
Re: silnik dymi
kopci na siwo swiata za nim nie widac
poza tym olej bagnetem wypeirdziela i to ostro ,,,,pekniete pierscienie lub tłok?
poza tym olej bagnetem wypeirdziela i to ostro ,,,,pekniete pierscienie lub tłok?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
a nie pękła ci głowica i nie wali oleju do komory spalania
to tłumaczy kopcenie ale jak ci wywala bagnetem olej to chyba raczej pierścionki
jakby ci popękały pierścienie to jakbyś odpiął odmę lub odkręcił korek oleju to by waliło ciśnienie i spaliny
można to sprawdzić ustawiając po kolei cylindry aby były zamknięte zaworu i otworem od świecy sprężarka tłoczyć ciśnienie , jak na jakimś będzie spadało dość mocno to znaczy ze masz gdzieś pękniecie
bo jak by ci tłok strzelił mocno to chodził kulawo mocno bo by nie miał sprężania i raczej by nie dochodziło do spalania oleju w tej komorze
to tłumaczy kopcenie ale jak ci wywala bagnetem olej to chyba raczej pierścionki
jakby ci popękały pierścienie to jakbyś odpiął odmę lub odkręcił korek oleju to by waliło ciśnienie i spaliny
można to sprawdzić ustawiając po kolei cylindry aby były zamknięte zaworu i otworem od świecy sprężarka tłoczyć ciśnienie , jak na jakimś będzie spadało dość mocno to znaczy ze masz gdzieś pękniecie
bo jak by ci tłok strzelił mocno to chodził kulawo mocno bo by nie miał sprężania i raczej by nie dochodziło do spalania oleju w tej komorze
Re: silnik dymi
glowica odpada bo sprawdzana ....
Re: silnik dymi
zna ktos moze dobrego magika w okolicach kielc ktory ogarnia gteka???
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
jak tą głowice sprawdzales ?? bo jesli wali na siwo "że swiata poza tobą nie widać" to jest według mnie głowica padnieta...
Re: silnik dymi
glowice sprawdzal mechanik niby szczelna mimo ze pekniecia delikatne ma na
zewn...
zewn...
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: silnik dymi
Pytaj hz10, masz stosunkowo niedaleko do niego.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
a jak kompresja ???
bo jeśli słaba to zrób test olejowy szczelności pierścieni , jak wyjdzie dobra komprecha to pierścienie popękały albo co gorzej pułki
ale jeśli piszesz że głowica ma pęknięcia z wieszaku to nie wykluczone że pękniecie jest na kanale dolotowym wiec pytanie jak wyglądają świece ??
ale wtedy by ci wywalało olej bagnetem tylko na boście
ale jak walną kanał wydechowy to będzie ciśnienie oleju waliło się w wydech po dodaniu gazu spaliny do układu smarowania i wywalało bagnetem
ja bym zdemontował wydech i dolot i tam szukał pęknięć
a najlepiej szukaj gościa z laparoskopem wsadzi ci w otwór po świecy i zobaczy co z cylindrami i tłokami a jak zdemontujesz kolektory to obejrzy kanały
bo jeśli słaba to zrób test olejowy szczelności pierścieni , jak wyjdzie dobra komprecha to pierścienie popękały albo co gorzej pułki
ale jeśli piszesz że głowica ma pęknięcia z wieszaku to nie wykluczone że pękniecie jest na kanale dolotowym wiec pytanie jak wyglądają świece ??
ale wtedy by ci wywalało olej bagnetem tylko na boście
ale jak walną kanał wydechowy to będzie ciśnienie oleju waliło się w wydech po dodaniu gazu spaliny do układu smarowania i wywalało bagnetem
ja bym zdemontował wydech i dolot i tam szukał pęknięć
a najlepiej szukaj gościa z laparoskopem wsadzi ci w otwór po świecy i zobaczy co z cylindrami i tłokami a jak zdemontujesz kolektory to obejrzy kanały
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: silnik dymi
Zatkana odma, zacznij od sprawdzenia tego 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
dokładnie , niema co się zapuszczać od razu,
tak jak kolega wyżej piszę wpierw odma
tak jak kolega wyżej piszę wpierw odma
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: silnik dymi
wszystkie tłoki popękane (półki)
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: silnik dymi
to stwierdzenie czy przypuszczenie
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: silnik dymi
no oczy mnie raczej nie mylą 
