W tym dziale będę prosił o pomoc w pewnych sprawach odnośnie mojego punto żeby nie rozpisywać się po innych tematach i nie spamować. Bo czasami jest kiepsko z odnalezieniem czegoś na forum przez funkcję "szukaj" Hmm. A czasami coś znajdę ale nie jestem pewien albo nie do końca to co by mnie interesowało.
Punto GT 1.4T - 1997r, 131ps, Klimatyzacja, ABS, Brak kata.
Jak na razie męczę się z (prawdopodobnie) za małą dawką paliwa.
Tak:
-Czekam aż znajomy będzie miał czas. Trzeba pewnie będzie dokręcić kolektor do turbiny od strony silnika bo zaczął pierdzieć.
-Zamówiłem zderzak przedni bo jest zamontowany od zwykłego punto z małymi wlotami.
-Czeka mnie przestawienie czujnika halla ( fazy wtrysku) bo ustawilem na większą kreskę a jak się dowiedziałem ma być do tej mniejszej na szybce co jest zaraz obok

A teraz co mu dolega :
-Brak mocy ma z jakieś +- 90km przy doładowaniu troszkę ponad połowę skali (mbc założony bo perburg czy coś takiego nie działał oraz wsadzony bov atmosferyczny bo DV był uszkodzony)
-Doładowanie jest ok bo jak rozkręcę mbc to do końca skali ładuje (ponad 1.6 bara)
-Zaczął gasnąć i czasami falować. Jak zauważyłem to raczej tak się dzieje dopiero po mocniejszym depaniu albo tak od niczego. Obroty spadają sporo a potem podnoszą się o tyle samo ponad normę i się normuje a czasami spadają całkowicie i gaśnie.
-Wydaje mi się że sporo pali ale nie jestem pewien.
Co było robione:
-Wymiana uszczelki pod głowicą. (wtedy ustawiłem czujnik halla ale okazało się że nie tak jak trzeba)
-Wymiana wałka rozrządu oraz regulacja zaworów ( wałek ok od uno 1.4t)
-Remont głowicy: szlif zaworów i gniazd oraz planowanie głowicy.
-Wymiana filtru powietrza.
-Świece BOSH z kablami
Czeka mnie jeszcze wymiana linek ręcznego z klockami z tyłu oraz filtra paliwa.
Jak zrobię z tym pierdzeniem to jadę na sprawdzenie czy Lambda działa, i jak da radę to sprawdzenie afr.
Jak macie jakieś propozycje co sprawdzić albo co poprawić to proszę piszcie
