zacznę od tego że po odpaleniu obroty ma w granicach ~800 zimny ~600 ciepły, cały czas słychać jakiś świst, po dodaniu gwałtownie gazu chłopak sobie gaśnie, po zalaniu za 50zł (vpower po 4.99) śmiga sobie ~67km i bak jest pusty przy w miarę powolnej jeździe starając się nie kręcić turbiną (w przedziale 2-3k rpm). Ciśnienie oleju pokazuje w przedziale 0-2bar (coś pokopane ostro), ciśnienie doładowania dochodzi do 0.5 bar a temperaturka oleju raz sobie jest a raz jej nie ma (w zależności od tego czy się naciska gaz, czy nie, od zmiany faz księżyca, flar słonecznych itp)
co może z nim być nie tak?
dodam że jest to seryjna seria z ihi, posiadał instalacje gazową która robi papa - możliwe że jest coś pokopane z sondą lambda ?
Problemy z UT
- Echuu
- Aktywny użytkownik
- Posty: 213
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 8:16 pm
- Miejscowość: Sosnowiec
- Auto: Inne
Problemy z UT
Lancer Evolution IV
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Problemy z UT
Wg mnie musisz przede wszystkim upewnic sie, ze elektryka jest sprawna na 100%, a potem sprawdzic czujniki. Swist moze powodowac lewe powietrze. U mnie np. zsunal sie waz z serwa.