Problemy z UT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Echuu
Aktywny użytkownik
Posty: 213
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 8:16 pm
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Inne

Problemy z UT

Post autor: Echuu »

zacznę od tego że po odpaleniu obroty ma w granicach ~800 zimny ~600 ciepły, cały czas słychać jakiś świst, po dodaniu gwałtownie gazu chłopak sobie gaśnie, po zalaniu za 50zł (vpower po 4.99) śmiga sobie ~67km i bak jest pusty przy w miarę powolnej jeździe starając się nie kręcić turbiną (w przedziale 2-3k rpm). Ciśnienie oleju pokazuje w przedziale 0-2bar (coś pokopane ostro), ciśnienie doładowania dochodzi do 0.5 bar a temperaturka oleju raz sobie jest a raz jej nie ma (w zależności od tego czy się naciska gaz, czy nie, od zmiany faz księżyca, flar słonecznych itp)

co może z nim być nie tak?

dodam że jest to seryjna seria z ihi, posiadał instalacje gazową która robi papa - możliwe że jest coś pokopane z sondą lambda ?
Lancer Evolution IV
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Problemy z UT

Post autor: simon1989 »

Wg mnie musisz przede wszystkim upewnic sie, ze elektryka jest sprawna na 100%, a potem sprawdzic czujniki. Swist moze powodowac lewe powietrze. U mnie np. zsunal sie waz z serwa.
ODPOWIEDZ