Chodzi o dokładnie o tą dolną na 3 śruby - czy ktoś posiada zwymiarowaną np. w autocadzie lub mógłby pomierzyć? Zaszła konieczność stworzenia nowego dp, stąd moja prośba o pomoc.
Z góry dzięki
Załączniki
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU Kanal YT
siemka tez czaje sie zeby wymienic ten element na kwasoodporny i zastaniawiam sie czy rura o grubosci scianki 2mm bedzie ok czy raczej grubsza? co proponujecie! jak dam rade wyciagnac w tygodniu to tez zmierze
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
rozstaw szpilek na tym łaczniku od strony wydechu to 67mm,a jezeli chodzi ci o dokladniejsze wymiary calej flanszy to musze zalatwic se lepszy sprzet do mierzenia.wtedy moze cos wiecej pomoge
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Flansze już mam prawie gotowe,jeszcze tylko otwory na szpilki no i po świętach dospawać rure.Potem tylko montaż.Postaram sie wrzucic po świętach zwymiarowane rysunki obu flanszy.No i dołącze zdjecie gotowego przyłącza.
Załączniki
DSC02523 2.JPG (21.24 KiB) Przejrzano 10455 razy
DSC02524 1.JPG (20.81 KiB) Przejrzano 10455 razy
DSC02525 3.JPG (19.63 KiB) Przejrzano 10457 razy
Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 9:43 pm przez MARCIN, łącznie zmieniany 1 raz.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
koszty= 0, wyciete po znajomości w firmie w której pracuje na laserze BYSTRAL 4025L,materiał-nierdzewka, grubosc-flansza od strony wydechu 10mm,od strony turbo 12mm.trzeba było tylko na to czekać troche bo hala w której stoi laser jest pilnowana.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
zapewniam że otwory bedą wykonane bardzo dokładnie, spoko żadna kaleka sie tego nie dotkinie!
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
dj_o pisze:Chodzi o dokładnie o tą dolną na 3 śruby - czy ktoś posiada zwymiarowaną np. w autocadzie lub mógłby pomierzyć? Zaszła konieczność stworzenia nowego dp, stąd moja prośba o pomoc.
Z góry dzięki
Masz może zdjęcie od przodu z widokiem do wewnątrz DP?
Nie wiem co oznacza skrut DP,ale jak ktos mnie naprowadzi to moge zrobić taki zdjecie!
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
dj_o pisze:Chodzi o dokładnie o tą dolną na 3 śruby - czy ktoś posiada zwymiarowaną np. w autocadzie lub mógłby pomierzyć? Zaszła konieczność stworzenia nowego dp, stąd moja prośba o pomoc.
Z góry dzięki
Masz może zdjęcie od przodu z widokiem do wewnątrz DP?
Niestety tylko takie foto.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU Kanal YT