Luzy Zaworowe

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

adriano20-1989
Obserwator
Posty: 13
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
Miejscowość: Drogomyśl
Auto: Uno 1.4T

Luzy Zaworowe

Post autor: adriano20-1989 »

Jakie powinny być luzu zaworowe w silniku 1.3? Bo po wymianie uszczelki miedzy głowicą a wałkiem silnik pracuje jak diesel robi tyk tyk tyk...Z góry dziekuje :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: ZibiUT »

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
adriano20-1989
Obserwator
Posty: 13
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
Miejscowość: Drogomyśl
Auto: Uno 1.4T

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: adriano20-1989 »

Dzięki Bardzo:)
adriano20-1989
Obserwator
Posty: 13
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
Miejscowość: Drogomyśl
Auto: Uno 1.4T

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: adriano20-1989 »

Po ustawieniu luzu s-40 w-50 na zimnym silniku dalej słychać tyk tyk tyk...co może byc przyczyna? Za zimnym silniku jest cicho a i bardziej sie zagrzeje tym bardziej tyka :(
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: simon1989 »

Trzeba dotrzec zawory=zdjac glowice. W ogole to zalezy jak glosne jest to tykanie, bo moze jestes przewrazliwiony<peace>:) Jak slychac to w kabinie, to na pewno jest nie tak, ale jak stoisz przy silniku, to moze byc ok.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: DeviL »

simon1989 pisze:Trzeba dotrzec zawory=zdjac glowice. W ogole to zalezy jak glosne jest to tykanie, bo moze jestes przewrazliwiony<peace>:) Jak slychac to w kabinie, to na pewno jest nie tak, ale jak stoisz przy silniku, to moze byc ok.
Podobnie uwazam , przy mechanicznym sterowaniu musi byc glosno jak sie maske otworzy ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
M@teu$z1992
Aktywny użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: M@teu$z1992 »

moze ktoś pomoze ??? mam problem z zaworami, bo jak załozylem obudowe wałka i zacząłem sprawdzać luzy to na wydechowych jest ok ale na ssących nie ma zadnych szczelin ! krzywka w każdym etapie obrotu przylega do płytki zaworowej. Co robić ?? przypomne ze głowica jest od 1.4 N/A i ssące zawory są od jednostki n/a a wydechowe od pgt.... pomóżcie :cry:
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: turbomaniak »

Ustwic trzeba, nie wiem w czym widzisz problem :niewiem:
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: simon1989 »

Moze byc tez taka lipa jak u mnie, ze ten kto przerabial/wymienial gniazda dal dupy i zawory siedza glebiej. Ja u siebie mam uszczelke o grubosci 1mm i wtedy moge dopiero luzy ustawiac.
M@teu$z1992
Aktywny użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne

Re: Luzy Zaworowe

Post autor: M@teu$z1992 »

juz wiem w czym tkwi problem... pan który robił mi głowice podczas składania nie zauważył ze zawory ssące z 1.4 n/a mają u góry tylko jedno wcięcie i osadzając zawory w głowicy złozył zawory ssące w ten sposób ze talerzyk wystaje wyzej niz zawór i szklanka opiera sie na talerzyku a nie na zaworze....
ODPOWIEDZ