
Luzy Zaworowe
-
- Obserwator
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
- Miejscowość: Drogomyśl
- Auto: Uno 1.4T
Luzy Zaworowe
Jakie powinny być luzu zaworowe w silniku 1.3? Bo po wymianie uszczelki miedzy głowicą a wałkiem silnik pracuje jak diesel robi tyk tyk tyk...Z góry dziekuje 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Luzy Zaworowe
http://www.unoturbo.pl/download/file.ph ... &mode=view" target="_blank
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Obserwator
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
- Miejscowość: Drogomyśl
- Auto: Uno 1.4T
Re: Luzy Zaworowe
Dzięki Bardzo:)
-
- Obserwator
- Posty: 13
- Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:17 pm
- Miejscowość: Drogomyśl
- Auto: Uno 1.4T
Re: Luzy Zaworowe
Po ustawieniu luzu s-40 w-50 na zimnym silniku dalej słychać tyk tyk tyk...co może byc przyczyna? Za zimnym silniku jest cicho a i bardziej sie zagrzeje tym bardziej tyka 

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Luzy Zaworowe
Trzeba dotrzec zawory=zdjac glowice. W ogole to zalezy jak glosne jest to tykanie, bo moze jestes przewrazliwiony<peace>:) Jak slychac to w kabinie, to na pewno jest nie tak, ale jak stoisz przy silniku, to moze byc ok.
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Luzy Zaworowe
Podobnie uwazam , przy mechanicznym sterowaniu musi byc glosno jak sie maske otworzysimon1989 pisze:Trzeba dotrzec zawory=zdjac glowice. W ogole to zalezy jak glosne jest to tykanie, bo moze jestes przewrazliwiony<peace>:) Jak slychac to w kabinie, to na pewno jest nie tak, ale jak stoisz przy silniku, to moze byc ok.

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
Re: Luzy Zaworowe
moze ktoś pomoze ??? mam problem z zaworami, bo jak załozylem obudowe wałka i zacząłem sprawdzać luzy to na wydechowych jest ok ale na ssących nie ma zadnych szczelin ! krzywka w każdym etapie obrotu przylega do płytki zaworowej. Co robić ?? przypomne ze głowica jest od 1.4 N/A i ssące zawory są od jednostki n/a a wydechowe od pgt.... pomóżcie 

-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Luzy Zaworowe
Ustwic trzeba, nie wiem w czym widzisz problem 

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Luzy Zaworowe
Moze byc tez taka lipa jak u mnie, ze ten kto przerabial/wymienial gniazda dal dupy i zawory siedza glebiej. Ja u siebie mam uszczelke o grubosci 1mm i wtedy moge dopiero luzy ustawiac.
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
Re: Luzy Zaworowe
juz wiem w czym tkwi problem... pan który robił mi głowice podczas składania nie zauważył ze zawory ssące z 1.4 n/a mają u góry tylko jedno wcięcie i osadzając zawory w głowicy złozył zawory ssące w ten sposób ze talerzyk wystaje wyzej niz zawór i szklanka opiera sie na talerzyku a nie na zaworze....