Hej!
Pytanie moze nie do konca dotyczace Uno Turbo, ale jest tu kilku fachowcow, mam nadzieje znajacych odpowiedz.
Jakie powinny byc luzy zaworowe wsilniku DOHC (1,6) fiata ??
A przy okazji, co zrobic jesli plytka regolacyjna nie wystaje poza rant szklanki ??
Dzieki za pomoc.
Luzy zaworowe
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Luzy zaworowe
Pozdrawiam - Binio


-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Luzy zaworowe jak w większości płytkowców na sportowo z częstszymi przeglądami 0.3mm ssanie, 0.4mm wydech. Katalogowo 0.4 oraz 0.5.
Jak płytka jest na równo lub ma "zapaść" do 0.1mm to nie ma problemu, jeżeli jest głębiej to brzegi wałka będą ocierać o szklankę(ale tylko parę kilometrów, potem przejdzie, ale może całkowicie "pożreć" krzywkę). Lepiej przyszlifować trzonki zaworów(tylko trzeba uważac żeby znowu nie brakło grubych płytek
).
Jak płytka jest na równo lub ma "zapaść" do 0.1mm to nie ma problemu, jeżeli jest głębiej to brzegi wałka będą ocierać o szklankę(ale tylko parę kilometrów, potem przejdzie, ale może całkowicie "pożreć" krzywkę). Lepiej przyszlifować trzonki zaworów(tylko trzeba uważac żeby znowu nie brakło grubych płytek
