Luzy zaworowe

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Luzy zaworowe

Post autor: Bini0 »

Hej!
Pytanie moze nie do konca dotyczace Uno Turbo, ale jest tu kilku fachowcow, mam nadzieje znajacych odpowiedz.

Jakie powinny byc luzy zaworowe wsilniku DOHC (1,6) fiata ??

A przy okazji, co zrobic jesli plytka regolacyjna nie wystaje poza rant szklanki ??

Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Luzy zaworowe jak w większości płytkowców na sportowo z częstszymi przeglądami 0.3mm ssanie, 0.4mm wydech. Katalogowo 0.4 oraz 0.5.

Jak płytka jest na równo lub ma "zapaść" do 0.1mm to nie ma problemu, jeżeli jest głębiej to brzegi wałka będą ocierać o szklankę(ale tylko parę kilometrów, potem przejdzie, ale może całkowicie "pożreć" krzywkę). Lepiej przyszlifować trzonki zaworów(tylko trzeba uważac żeby znowu nie brakło grubych płytek :) ).
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

A czy mozna by przyszlifowac ranty szklanek ?
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Można, tylko pamiętaj żeby zrobić fazkę na wejście szklanki ;) . I oczywiście pamiętaj o czystości po takich pracach :) .
ODPOWIEDZ