Panowie, od pewnego czasu zauważyłem pewien problem z układem chłodniczym.
Wcześniej temperatura zawsze oscylowała w granicach 1/4 skali wskaźnika....
Przy okazji pewnych modów musiałem spuścić płyn chłodniczy, żeby odpiąć węże i znów je założyć. Od tamtego napełnienia zauważyłem niepokojące objawy związane z układem chłodniczym - przy jeździe w trasie temperatura nadal oscyluje w tych samych granicach, jednak kiedy zwalniam lub staję na światłach temperatura dość szybko idzie w górę... po około 8-12min już jest w połowie skali. W tym momencie podwyższają się też obroty na biegu jałowym - najpierw do 900-950. Zdarza się, że przy przekroczeniu połowy skali, obroty przekraczają 1000... To pewnie wiąże się z przepływomierzem, jednak mnie martwi układ chłodzenia...
Oczywiście układ odpowietrzałem, płynu nie ubywa...
Co może być przyczyną takiego, a nie innego zachowania??
Dodam, że wentylator działa jak należy -zarówno 1, jak i 2 bieg - po przekroczeniu około 60% skali...
Mam w zanadrzu termostat, ale czekam na propozycje solucji..
Temperatura płynu chłodniczego w PGT...
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Temperatura płynu chłodniczego w PGT...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Mi w lato temperatura na mieście dochodziła prawie do czerwonego pola, ale to dlatego że zapominałem wyłączyć klime. Bez klimy jednak też się grzał, tyle że nie w takim stopniu. Obroty może rosną dlatego że wentylator się załącza, a potem jeszcze się podnoszą bo załącza drugi bieg. Taką ma teorie co do obrotów 

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
