manual boost control pomocy

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Artur
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: rzeszow

manual boost control pomocy

Post autor: Artur »

Witam wiem ze ten temat juz byl ale nie moge dokladnie znalesc tego czego szukam mianowicie kupilem mbc properfekt z sterowaniem w kabinie i nie mam pojecia gdzie to podpiac w jakie przewody mbc ma 3 wyjscia i pokretlo prosze o pomoc bo nie chce nic spieprzyc samemu wole spytac znawcow tematu dzieki za pomoc jak ktos ma jakies fotki z montazu bylo by fajnie zobaczyc a chce zalozyc do uno turbo 1,3
Obrazek
PUNTO HGT
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Jeden przewód np. na muszlę zimną, drugi przewód do WG, a trzeci przewód albo w atmosferę albo między przepływkę a turbo:).
Wklej foto MBC to zobaczymy który gdzie wpiąć:).
Artur
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: Artur »

Obrazek
PUNTO HGT
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Musimy jeszcze wiedzieć, który przewód to Vent:).
Artur
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: Artur »

tzn??bo nie wiem co to znaczy:D wczesniej mialem blad velv chyba tak sie to pisze i dzialalo super ale chcialem zmienic na bajer wewnatrz regulowany wiec nie wiem jak go podlaczyc zapiolem tak samo czyli na zimna i cpeilna strone turbo i jeden w atmosfere i nie reaguje na pokretlo wogole mozliwe ze przewody maja byc odwrotnietez z zimnej na ciepla????
Obrazek
PUNTO HGT
Pawlak
Aktywny użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: sob lis 17, 2007 1:07 pm
Miejscowość: Tychy
Auto: Inne

Post autor: Pawlak »

Miałem podobny problem z MBC tez miałem trzy króćce vent to raczej króciec co puszcza w atmosfere jak pamietam ja jego miałem z przeciwko sruby do regulacji a pozostałe dwa to jeden do turbo drugi do WG
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: manual boost control pomocy

Post autor: BladeRunner »

Przepraszam że odgrzewam kotleta ale chcę się upewnić. Podłączając MBC, wykorzystujemy 2 wężyki z Pierburga.
Oznaczony na niebiesko idzie od muszli/kompresora?
Oznaczony na czerwono idzie do Aktuatora?
Co z przewodem idącym z Pierburga do dolotu (wejście za przepływomierzem)? Czy można to wykorzystać jako Vent - upust powietrza z MBC?
Poniżej obrazek.

Obrazek
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: manual boost control pomocy

Post autor: BladeRunner »

I jeszcze jedna kwestia: jeśli zastosuje się MBC z dwoma króćcami to używany przewodów oznaczonych na czerwono i niebiesko. Pytanie pozostaje co z przewodem idącym zza przepływki do pierburga? Zostawić?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: manual boost control pomocy

Post autor: punto 1.6 »

co do MBC z dwoma króćcami używasz przewodu z turbo i do gruchy (aktuator) , a wlot za przeplywki zaślepiasz,

co do MBC sterowanego z wewnątrz auta (ta fotka co podrzuciłeś), to upust powietrza podciągnąć do króćca za przeplywke, lub zostawić nie podpięty

podsyłam temacik o podłączenie MBC jest tego trochę na forum tylko poszukać :wink: tu lub uzyc googla
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=22&t=3306" target="_blank
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: manual boost control pomocy

Post autor: BladeRunner »

Wszystko fajnie, tematy wcześniej przejżałem, i nje ma tam odpowiedzi, jakim kolorem jest oznaczony przewod to aktuatora i jakim przewód do turbo.
Co do wejścia za przepływką, to dzięki :)
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: manual boost control pomocy

Post autor: punto 1.6 »

No kolego już bez przesady , żeby sprawdzić jaki wężyk idzie do gruchy i turbo wystarczy zaglądnąć pod maskę :mrgreen:
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
ODPOWIEDZ