manual boost control pomocy
-
- Użytkownik
- Posty: 118
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: rzeszow
manual boost control pomocy
Witam wiem ze ten temat juz byl ale nie moge dokladnie znalesc tego czego szukam mianowicie kupilem mbc properfekt z sterowaniem w kabinie i nie mam pojecia gdzie to podpiac w jakie przewody mbc ma 3 wyjscia i pokretlo prosze o pomoc bo nie chce nic spieprzyc samemu wole spytac znawcow tematu dzieki za pomoc jak ktos ma jakies fotki z montazu bylo by fajnie zobaczyc a chce zalozyc do uno turbo 1,3
-
- Użytkownik
- Posty: 118
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: rzeszow
tzn??bo nie wiem co to znaczy:D wczesniej mialem blad velv chyba tak sie to pisze i dzialalo super ale chcialem zmienic na bajer wewnatrz regulowany wiec nie wiem jak go podlaczyc zapiolem tak samo czyli na zimna i cpeilna strone turbo i jeden w atmosfere i nie reaguje na pokretlo wogole mozliwe ze przewody maja byc odwrotnietez z zimnej na ciepla????
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: manual boost control pomocy
Przepraszam że odgrzewam kotleta ale chcę się upewnić. Podłączając MBC, wykorzystujemy 2 wężyki z Pierburga.
Oznaczony na niebiesko idzie od muszli/kompresora?
Oznaczony na czerwono idzie do Aktuatora?
Co z przewodem idącym z Pierburga do dolotu (wejście za przepływomierzem)? Czy można to wykorzystać jako Vent - upust powietrza z MBC?
Poniżej obrazek.

Oznaczony na niebiesko idzie od muszli/kompresora?
Oznaczony na czerwono idzie do Aktuatora?
Co z przewodem idącym z Pierburga do dolotu (wejście za przepływomierzem)? Czy można to wykorzystać jako Vent - upust powietrza z MBC?
Poniżej obrazek.

Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: manual boost control pomocy
I jeszcze jedna kwestia: jeśli zastosuje się MBC z dwoma króćcami to używany przewodów oznaczonych na czerwono i niebiesko. Pytanie pozostaje co z przewodem idącym zza przepływki do pierburga? Zostawić?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: manual boost control pomocy
co do MBC z dwoma króćcami używasz przewodu z turbo i do gruchy (aktuator) , a wlot za przeplywki zaślepiasz,
co do MBC sterowanego z wewnątrz auta (ta fotka co podrzuciłeś), to upust powietrza podciągnąć do króćca za przeplywke, lub zostawić nie podpięty
podsyłam temacik o podłączenie MBC jest tego trochę na forum tylko poszukać
tu lub uzyc googla
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=22&t=3306" target="_blank
co do MBC sterowanego z wewnątrz auta (ta fotka co podrzuciłeś), to upust powietrza podciągnąć do króćca za przeplywke, lub zostawić nie podpięty
podsyłam temacik o podłączenie MBC jest tego trochę na forum tylko poszukać

http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=22&t=3306" target="_blank
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: manual boost control pomocy
Wszystko fajnie, tematy wcześniej przejżałem, i nje ma tam odpowiedzi, jakim kolorem jest oznaczony przewod to aktuatora i jakim przewód do turbo.
Co do wejścia za przepływką, to dzięki
Co do wejścia za przepływką, to dzięki

Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: manual boost control pomocy
No kolego już bez przesady , żeby sprawdzić jaki wężyk idzie do gruchy i turbo wystarczy zaglądnąć pod maskę 

PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM