skrzynia od punto 1.7 td do punto gt
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 193
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: wawa
skrzynia od punto 1.7 td do punto gt
walek wiem ze jest taki samo ale czy kolnierz skrzyni podejdzie do bloku pgt? moze ma ktos jakies informacje?
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
wydaje mi się że tak
oznaczenia skrzyń mają taki sam początek
oznaczenia skrzyń mają taki sam początek
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
No w starych dizlach chyba skrzynie bywaly takie same jak w wolnossakach , w nowszych jest juz roznica , w stilo jtd np 1 bieg mam taki sam jak w punto (przelozenie glowne podobne) , natomiast 2 bieg jest juz taki jak 3ci w benzynie (wiec teoretycznie okolo 140-150km/h na 2 biegu w tb moznaby poleciec)



Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Kołnierz nie będzie pasował, cała reszta da się przełożyć.
Same przełożenia biegów to nie wszystko, warte sprawdzenia jest także przełożenie główne:), poza tym diesel kręci się niżej i może się wydawać że nie są jednak dłuższe.
U kolegi wsadziliśmy wnętrzności ze skrzyni od Tempry 1.9TD do seryjnej obudowy z UTa:).
Same przełożenia biegów to nie wszystko, warte sprawdzenia jest także przełożenie główne:), poza tym diesel kręci się niżej i może się wydawać że nie są jednak dłuższe.
U kolegi wsadziliśmy wnętrzności ze skrzyni od Tempry 1.9TD do seryjnej obudowy z UTa:).
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?t=363&highlight=
Z flaczkami od Tempry 1.9TD jest taki problem, że jest to stary system synchronizatorów i dolnego wybieraka, który pasuje po drobnych udoskonaleniach do obudowy UTa czy PGT z górnymi wybierakami.
Myślę, że warto sprawdzić wnętrzności 1.9jtd, choćby z jakiegoś Bravo-będzie mniej kombinacji:).
Z flaczkami od Tempry 1.9TD jest taki problem, że jest to stary system synchronizatorów i dolnego wybieraka, który pasuje po drobnych udoskonaleniach do obudowy UTa czy PGT z górnymi wybierakami.
Myślę, że warto sprawdzić wnętrzności 1.9jtd, choćby z jakiegoś Bravo-będzie mniej kombinacji:).
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
W stilo jtd 115km mam takie przelozenia
1: 3.577 ,
2: 1.887 ,
3: 1.192 ,
4: 0.848 ,
5: 0.686
glowne: 3.63:1
badajac na car tescie 2000 , to przy odcince 7500 obr (zapodalem 180kw@7100obr , 288Nm@5000obr)
1: 70km/h
2: 133km/h
3: 213km/h
4: 295km/h (7310obr)
ciekawe
1: 3.577 ,
2: 1.887 ,
3: 1.192 ,
4: 0.848 ,
5: 0.686
glowne: 3.63:1
badajac na car tescie 2000 , to przy odcince 7500 obr (zapodalem 180kw@7100obr , 288Nm@5000obr)
1: 70km/h
2: 133km/h
3: 213km/h
4: 295km/h (7310obr)
ciekawe

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Wrzuć przełożenia z JTD, główne zostaw swoje, będzie najszybciej(szkoda się babrać z kombinacją na stary typ synchronizatorów), chyba że skombinujesz sobie główne z Tempry i wtedy zostaw swoje biegi, bo są dobrze zestopniowane:)(główne pasują praktycznie dowolnie wśród średnich skrzyń).
Z doświadczenia mogę napisać tyle o skrzyni z 1.9TD, że zapiąć jeden przy 60km/h to nie problem i silnik ma wtedy około 4tys. obrotów:), zaś przy 6200rpm(koła 195/50/15) jest około 255km/h, ale musi być długa prosta, bo przy oporach kiosku ruchu trochę to zajmuje:)
Z doświadczenia mogę napisać tyle o skrzyni z 1.9TD, że zapiąć jeden przy 60km/h to nie problem i silnik ma wtedy około 4tys. obrotów:), zaś przy 6200rpm(koła 195/50/15) jest około 255km/h, ale musi być długa prosta, bo przy oporach kiosku ruchu trochę to zajmuje:)
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
O ile dluga skrzynia poprawia przysp do 100km/h to pogarsza na 1/4 czy tez przysp 100-180 na 4/5 biegu
Najlatwiej chyba zmienic przelozenie glowne , koziol musisz miec skrzynie taka by po zmianie obroty nie spadaly ponizej 5tys obr chyba
Dobrze miec dluga 1 , a reszta krotka 



Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
