Dziwne doładowanie

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Dziwne doładowanie

Post autor: rosssssa »

Nie wiem co się dzieje z doładowaniem.

sprawa wygląda tak.
jade sobie na 4 biegu (na 1 i 2 tego nie widać) obrotomierz przekracza 3yś pokazue się pik. czyli 1,5bara, moze nie całe i po chwili doładowanie spada do 0,5 ( a powinno być 1,0 :/ ) a po chwili znowy jest pik :/ i znowu spada.

znaczy się na jednym biegu doładowanie szaleje :/ jest pik potem spada i znowu pik.
drażni to jak nie wiem, bo samochód raz jedzie raz nie :/

moze wiecie o co w tym chodzi??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Masz jakies sterowanie boostem ? A moze zwykla sprezyna aktuatora wg albo jakis przewod cisnieniowy tam nie tegesuje :wink: Bov by tak raczej nie popuszczal ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a co za turbo?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

samochód seria

sterwanie EBC.

dziś sprawdze podciśnienia i wężyki i zobaczymy :/
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

już działa ;))

źle podłaczyłem podciśnienia do EBC :lol:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Mozesz opisac jak powinno być podłączone podciśnienie do EBC?

Mam podobny problem u chłopaka co ma PGT. Miał uszkodzony zawór DV i założyłem mu BOVa ssqv. Otwór zaślepiłem DVem tylko stroną, która nie puszczała. Samochód jeździ już fajnie i wg właściciela nigdy jeszcze tak nie śmigał ale pojawiły się dwa problemy. Jeden to własnie takie piki doładowania wychodzace nawet po za skale a kolejny to zapalanie się kontrolki wtysku. Wydaje mi się ze kontrolka pojawia się własnie od tych pików bo jak w mojej okolicy testowaliśmy to kontrolka się nie zapalała ale nie było możliwości pojechac wiecej niż na 4 biegu i to tylko troszkę. Pewnie jak już naszło ciśnienie na wiekszym biegu to przekroczyło skale i ciach uciałeo doładowanie.

Co o tym sadzicie??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a może poprostu się WG przycina :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

winny zapalenia kontrolki jest map sensor wbudowany w ori kompie
odpowiada on zarowno za blad przeladowania ( overbosst) jak i blad samego odczytu mapa. - co gorsza ten skubaniec ma zaprogramowane rozne wartosci bazowe przedziale calej mapy i nie mozna a ni go odlaczyc wogole - pokaze blad podcisnienia ani zalozyc zaworku zwrotnego - pokaze blad braku cisnienia .
map sensor ma wartosc oko 250 kpa czyli cyrki zaczynaja sie od doladowania 1,45-1,5 bar
sposob na jego ominiece to wstawienie trojnika w przewod idacy do niego a nastepnie zalozenie zaworka zwrotnego a za nim cos w stylu mbc.
ew. zastosowanie smaego mbc na trojniku z ustawionym otwarcieem na max 1,4 bar
długo ale mam nadzieje ze zrozumiale ;)
ODPOWIEDZ