Dziwne doładowanie
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Dziwne doładowanie
Nie wiem co się dzieje z doładowaniem.
sprawa wygląda tak.
jade sobie na 4 biegu (na 1 i 2 tego nie widać) obrotomierz przekracza 3yś pokazue się pik. czyli 1,5bara, moze nie całe i po chwili doładowanie spada do 0,5 ( a powinno być 1,0 :/ ) a po chwili znowy jest pik :/ i znowu spada.
znaczy się na jednym biegu doładowanie szaleje :/ jest pik potem spada i znowu pik.
drażni to jak nie wiem, bo samochód raz jedzie raz nie :/
moze wiecie o co w tym chodzi??
sprawa wygląda tak.
jade sobie na 4 biegu (na 1 i 2 tego nie widać) obrotomierz przekracza 3yś pokazue się pik. czyli 1,5bara, moze nie całe i po chwili doładowanie spada do 0,5 ( a powinno być 1,0 :/ ) a po chwili znowy jest pik :/ i znowu spada.
znaczy się na jednym biegu doładowanie szaleje :/ jest pik potem spada i znowu pik.
drażni to jak nie wiem, bo samochód raz jedzie raz nie :/
moze wiecie o co w tym chodzi??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
samochód seria
sterwanie EBC.
dziś sprawdze podciśnienia i wężyki i zobaczymy :/
sterwanie EBC.
dziś sprawdze podciśnienia i wężyki i zobaczymy :/
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
już działa
)
źle podłaczyłem podciśnienia do EBC

źle podłaczyłem podciśnienia do EBC

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mozesz opisac jak powinno być podłączone podciśnienie do EBC?
Mam podobny problem u chłopaka co ma PGT. Miał uszkodzony zawór DV i założyłem mu BOVa ssqv. Otwór zaślepiłem DVem tylko stroną, która nie puszczała. Samochód jeździ już fajnie i wg właściciela nigdy jeszcze tak nie śmigał ale pojawiły się dwa problemy. Jeden to własnie takie piki doładowania wychodzace nawet po za skale a kolejny to zapalanie się kontrolki wtysku. Wydaje mi się ze kontrolka pojawia się własnie od tych pików bo jak w mojej okolicy testowaliśmy to kontrolka się nie zapalała ale nie było możliwości pojechac wiecej niż na 4 biegu i to tylko troszkę. Pewnie jak już naszło ciśnienie na wiekszym biegu to przekroczyło skale i ciach uciałeo doładowanie.
Co o tym sadzicie??
Mam podobny problem u chłopaka co ma PGT. Miał uszkodzony zawór DV i założyłem mu BOVa ssqv. Otwór zaślepiłem DVem tylko stroną, która nie puszczała. Samochód jeździ już fajnie i wg właściciela nigdy jeszcze tak nie śmigał ale pojawiły się dwa problemy. Jeden to własnie takie piki doładowania wychodzace nawet po za skale a kolejny to zapalanie się kontrolki wtysku. Wydaje mi się ze kontrolka pojawia się własnie od tych pików bo jak w mojej okolicy testowaliśmy to kontrolka się nie zapalała ale nie było możliwości pojechac wiecej niż na 4 biegu i to tylko troszkę. Pewnie jak już naszło ciśnienie na wiekszym biegu to przekroczyło skale i ciach uciałeo doładowanie.
Co o tym sadzicie??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 193
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: wawa
winny zapalenia kontrolki jest map sensor wbudowany w ori kompie
odpowiada on zarowno za blad przeladowania ( overbosst) jak i blad samego odczytu mapa. - co gorsza ten skubaniec ma zaprogramowane rozne wartosci bazowe przedziale calej mapy i nie mozna a ni go odlaczyc wogole - pokaze blad podcisnienia ani zalozyc zaworku zwrotnego - pokaze blad braku cisnienia .
map sensor ma wartosc oko 250 kpa czyli cyrki zaczynaja sie od doladowania 1,45-1,5 bar
sposob na jego ominiece to wstawienie trojnika w przewod idacy do niego a nastepnie zalozenie zaworka zwrotnego a za nim cos w stylu mbc.
ew. zastosowanie smaego mbc na trojniku z ustawionym otwarcieem na max 1,4 bar
długo ale mam nadzieje ze zrozumiale
odpowiada on zarowno za blad przeladowania ( overbosst) jak i blad samego odczytu mapa. - co gorsza ten skubaniec ma zaprogramowane rozne wartosci bazowe przedziale calej mapy i nie mozna a ni go odlaczyc wogole - pokaze blad podcisnienia ani zalozyc zaworku zwrotnego - pokaze blad braku cisnienia .
map sensor ma wartosc oko 250 kpa czyli cyrki zaczynaja sie od doladowania 1,45-1,5 bar
sposob na jego ominiece to wstawienie trojnika w przewod idacy do niego a nastepnie zalozenie zaworka zwrotnego a za nim cos w stylu mbc.
ew. zastosowanie smaego mbc na trojniku z ustawionym otwarcieem na max 1,4 bar
długo ale mam nadzieje ze zrozumiale
