Z tym to się wystarczy do mnie udać.
Ja też mam taki wskaźnik
A najlepsze miejsce to miska olejowa.
Bo tylko tam można go umieścić.
Najwygodniej umieścić go w miejsce korka, ale u nas wychodzi on do dołu, więc lipa, bo sie zaraz wszystko pourywa, poprzeciera.
Więc chyba nie zostaje nic innego jak tylko ściągnąć miske i wspaawać nakrętke.
Z tym to się wystarczy do mnie udać.
Ja też mam taki wskaźnik
A najlepsze miejsce to miska olejowa.
Bo tylko tam można go umieścić.
Najwygodniej umieścić go w miejsce korka, ale u nas wychodzi on do dołu, więc lipa, bo sie zaraz wszystko pourywa, poprzeciera.
Więc chyba nie zostaje nic innego jak tylko ściągnąć miske i wspaawać nakrętke.
Pozdro
a jak macie wpieta chlodnice oleju ??
w UT to wlasnie w srube od weza jest wmontowany...
Z tym to się wystarczy do mnie udać.
Ja też mam taki wskaźnik
A najlepsze miejsce to miska olejowa.
Bo tylko tam można go umieścić.
Najwygodniej umieścić go w miejsce korka, ale u nas wychodzi on do dołu, więc lipa, bo sie zaraz wszystko pourywa, poprzeciera.
Więc chyba nie zostaje nic innego jak tylko ściągnąć miske i wspaawać nakrętke.
Pozdro
poproszę fotki panie kolego jak to u ciebie wyglada kiedy masz chwile i spaware wolną?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Z tym to się wystarczy do mnie udać.
Ja też mam taki wskaźnik
A najlepsze miejsce to miska olejowa.
Bo tylko tam można go umieścić.
Najwygodniej umieścić go w miejsce korka, ale u nas wychodzi on do dołu, więc lipa, bo sie zaraz wszystko pourywa, poprzeciera.
Więc chyba nie zostaje nic innego jak tylko ściągnąć miske i wspaawać nakrętke.
Pozdro
a jak macie wpieta chlodnice oleju ??
w UT to wlasnie w srube od weza jest wmontowany...
z tego co pamietam to w gt chłodnica oleju to kiepskie miejsce na czujnik, trzeba by było chyba troche poprzerabiać
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Po pierwsze do tego żeby to wspawać to trzeba olej spuścić.
I spaw musi być szczelny, a z tym u mnie jeszcze nie najlepiej
A co do umieszczenia go w przewodzie olejowym to nawet nie myślałem ze jest taka opcja.
Postaram się jutro zrobić fotki:
-miski olejowej
-podstawki z filtrem
z rysunku zibiego wynika ze to nr 11, sprawdziłem w eperze, zgadza się, "śruba z otworem" ~30zł,
a czujnik 47zł teraz pytanie czy trzeba kupić oryginalny czy będzie pasował ten z jakiś kupionych oddzielnie zegarów
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse