UnoT kupione więc problemy są :]

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

To normalne że na niskich jest na minus,

DV jest w gąszczu przewodów po prawej stronie patrząc z przodu samochodu.... idź po przewodzie wychodzącym z góry rury metalowej co idzi od IC do przepustnicy, tak trafisz 8)

A co z blachy robiłeś kupowałeś może nową podłogę??
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ciśnienie oleju na wolnych obrotach powinno być conajmniej 1bar(ale w związku ze zużywaniem się bączka od wskaźnika oleju możliwe jest wskazanie 0bar:)).

Kopułka powinna pasować od Cromy(wyjścia na kable też na bok, ale wtedy kolejność kabli musisz sam ustalić bo te z kopułki nie pokrywają się) lub ze zwykłego Una(tyle że wyjścia są wtedy na wprost). Poza tym najlepiej weź ze sobą kopułkę i najlepiej dobierz.

1. Jeżeli chodzi o cofający się czujnik doładowania to trzeba rozebrać zegary, od tyłu jest taki opor nie pozwalający się cofać-czasem po prostu go niszczy od pociśnienia i wystarczy dolutować coś w zamian.

2. Czujnik temperatury oleju powinien być wkręcony w tą wkrętkę ktorą przykręca się wąż od chłodnicy oleju do podstawki filtra oleju.

3. DV znajdziesz na dolocie do turbiny(w tym węży między przepływką a wlotem turbiny).
Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

Lui pisze:No złożyłem i wszystko OK, jakie powinno byc ciśnienie oleju na wolnych obrotach?

A kopółka zapłonu jest taka sama w innych fiatach? Bo do turbacza krzykneli 50zł to jeszcze poszukam...
3,5 bara (według instrukcji :wink: )

Kopułka pasuje chyba od tipo/tempra 1.4/1.6
KWK murcki - At Your Side

Obrazek
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

właśnie troszkę pośmigałem dzisiaj po okolicy i jest tak ...
na 2 biegu troszkę go dławi :? jakby coś mu podcinało skrzydła
obrotomierz dochodzi do 3000 tyś i staje a silnik kręci
WG podłączyłem bezpośrednio do kolektora a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic :shock: zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa :cry:
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

jugo500 pisze:a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic :shock: zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa :cry:
Wskaźnik powinien być podłączony do kolektora ssącego. Załóż trójnik na przewodzie idącym do Mikroplexa i potem do wskaźnika.

Przy przepływce masz taki mały cybancik i on powinien być zaślepiony. Najlepiej zdejmij rurę idącą od przepływki do turbo i popatrz czy nie ma gdzieś dziury bo ona jest taka twardsza i czasami w okolicach podłączenia odmy potrafi pęknąć.

Paliwo i spaliny to i w moim po remoncie czuć jak się ostro wstawia. Niestety w twoim moze tak być z powodu już troszkę zużytego silnika.
Nigdy nie bedzie tak, że nie bedzie spalin w skrzyni korbowej bo po coś tą odmę zamontowali. Zresztą gdzieś czytałem że jeżeli po jeździe wyjmie się korek od wlewu oleju i unosi się troszkę spalin to jest normalnie. Jakby ostro dawało to już by była lipa ale to wtedy np bagnetem potrafi olej wywalać albo coś w tym stylu.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

jugo500 pisze: na 2 biegu troszkę go dławi :? ...
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa :cry:
Prawdopodobnie masz za bogatą mieszankę(czego przyczyną może być: regulacja na przepływce, czujnik temperatury przy termostacie i wiele inncyh).
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Może mi ktoś podać odległość kreski min i max od początku (tam gdzie sie opiera) na bagnecie oleju?? Ten muj coś jakimś drutem smierdzi... nie wiem cz dobrze pokazuje, w sumie to nie wiem co on pokazuje :?

chodzi o 1.3T

Ile kosztują przednie tarcze?? Od $$ - do $$ ??
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Tarszy przednych szukaj od Palio 1,2 16V bo są takie same a o 30% tańsze.
Ceny od 100 zł do 300 zł za szt.
Za 100 Mikado czy jakoś tak
Za 120-130 Brembo
Za 180 Pagid chyba
itd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Lui pisze:Może mi ktoś podać odległość kreski min i max od początku (tam gdzie sie opiera) na bagnecie oleju??
Jest 18mm między min i max, a odległość max od gumki to 215mm
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Mikoda....

Właśnie myślałem o paliowych, w końcu ma wiele wspólnego z uno.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Znam takiego co na nich pomyka i na klockach Ferrodo i nie narzeka ale słyszałem od kobitki co tym handluje że w połączeniu z takimi klockami to te tarcze sie szybk skonczą i że nie poleca tej firmy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Lui pisze:Mikoda....

Właśnie myślałem o paliowych, w końcu ma wiele wspólnego z uno.
a jaka firma robi tarcze montowane fabrycznie w fiatach :?: :roll:

(w CCS tarcze fiatowskie z klockami ferodo sprawdzają się rewelacyjnie :wink: )
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Nie działa mi wentylator chłodnicy, tzn sam wentylator działa sprawdzałem na krótko, pewnie czujnik zwalony albo coś, co i jak posprawdzać?

A wentylator może chodzić tak na pełny gwizdek prosto z aku?? Bo chce zrobić włącznik w kabinie który będzie włączał go bez żadnych czujników, może być prąd bezpośrenio z aku (przez przekaźnik) ? Czasami lepiej włączać wcześniej.... Wentylator ciągnie z chłodnicy czy dmucha (np. w bmw tak jest...)

Jeszcze jedna sprawa kiedy ma chodzić wentylator od wtryskiwaczy? Cały czas czy też włączanu jest jakimś czujnikiem.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Czujnik do chłodnicy weź sobie od 1,4 i zepnij na szybszy bieg

Wentylator wtryskóe ma czujnik na tym plastiku przy wtryskach. To on załącza i wyłacza wentylator. Powinien chodzić po ostrym nagrzaniu
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ