DV jest w gąszczu przewodów po prawej stronie patrząc z przodu samochodu.... idź po przewodzie wychodzącym z góry rury metalowej co idzi od IC do przepustnicy, tak trafisz
A co z blachy robiłeś kupowałeś może nową podłogę??
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach powinno być conajmniej 1bar(ale w związku ze zużywaniem się bączka od wskaźnika oleju możliwe jest wskazanie 0bar:)).
Kopułka powinna pasować od Cromy(wyjścia na kable też na bok, ale wtedy kolejność kabli musisz sam ustalić bo te z kopułki nie pokrywają się) lub ze zwykłego Una(tyle że wyjścia są wtedy na wprost). Poza tym najlepiej weź ze sobą kopułkę i najlepiej dobierz.
1. Jeżeli chodzi o cofający się czujnik doładowania to trzeba rozebrać zegary, od tyłu jest taki opor nie pozwalający się cofać-czasem po prostu go niszczy od pociśnienia i wystarczy dolutować coś w zamian.
2. Czujnik temperatury oleju powinien być wkręcony w tą wkrętkę ktorą przykręca się wąż od chłodnicy oleju do podstawki filtra oleju.
3. DV znajdziesz na dolocie do turbiny(w tym węży między przepływką a wlotem turbiny).
właśnie troszkę pośmigałem dzisiaj po okolicy i jest tak ...
na 2 biegu troszkę go dławi jakby coś mu podcinało skrzydła
obrotomierz dochodzi do 3000 tyś i staje a silnik kręci
WG podłączyłem bezpośrednio do kolektora a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa
jugo500 pisze:a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa
Wskaźnik powinien być podłączony do kolektora ssącego. Załóż trójnik na przewodzie idącym do Mikroplexa i potem do wskaźnika.
Przy przepływce masz taki mały cybancik i on powinien być zaślepiony. Najlepiej zdejmij rurę idącą od przepływki do turbo i popatrz czy nie ma gdzieś dziury bo ona jest taka twardsza i czasami w okolicach podłączenia odmy potrafi pęknąć.
Paliwo i spaliny to i w moim po remoncie czuć jak się ostro wstawia. Niestety w twoim moze tak być z powodu już troszkę zużytego silnika.
Nigdy nie bedzie tak, że nie bedzie spalin w skrzyni korbowej bo po coś tą odmę zamontowali. Zresztą gdzieś czytałem że jeżeli po jeździe wyjmie się korek od wlewu oleju i unosi się troszkę spalin to jest normalnie. Jakby ostro dawało to już by była lipa ale to wtedy np bagnetem potrafi olej wywalać albo coś w tym stylu.
jugo500 pisze:
na 2 biegu troszkę go dławi ...
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa
Prawdopodobnie masz za bogatą mieszankę(czego przyczyną może być: regulacja na przepływce, czujnik temperatury przy termostacie i wiele inncyh).
Może mi ktoś podać odległość kreski min i max od początku (tam gdzie sie opiera) na bagnecie oleju?? Ten muj coś jakimś drutem smierdzi... nie wiem cz dobrze pokazuje, w sumie to nie wiem co on pokazuje
Tarszy przednych szukaj od Palio 1,2 16V bo są takie same a o 30% tańsze.
Ceny od 100 zł do 300 zł za szt.
Za 100 Mikado czy jakoś tak
Za 120-130 Brembo
Za 180 Pagid chyba
itd
Znam takiego co na nich pomyka i na klockach Ferrodo i nie narzeka ale słyszałem od kobitki co tym handluje że w połączeniu z takimi klockami to te tarcze sie szybk skonczą i że nie poleca tej firmy.
Nie działa mi wentylator chłodnicy, tzn sam wentylator działa sprawdzałem na krótko, pewnie czujnik zwalony albo coś, co i jak posprawdzać?
A wentylator może chodzić tak na pełny gwizdek prosto z aku?? Bo chce zrobić włącznik w kabinie który będzie włączał go bez żadnych czujników, może być prąd bezpośrenio z aku (przez przekaźnik) ? Czasami lepiej włączać wcześniej.... Wentylator ciągnie z chłodnicy czy dmucha (np. w bmw tak jest...)
Jeszcze jedna sprawa kiedy ma chodzić wentylator od wtryskiwaczy? Cały czas czy też włączanu jest jakimś czujnikiem.