Jeżeli wszystkie luzy są na tej tulejce to na pewno wystarczy, ale wątpię

, zdemontuj cały i pokasuj luzy - wymien łącznik z przegubikami, gumę w ktorej 'lata' jeden z tych 'patykow'.
UTy syczą jak mają gdzieś dziurę za turbina w tych gumowych złączkach-najczęściej puszcza ta zaraz za turbiną oraz to kolano tuż przed kolektorem(o ile jakaś opaska nie jest 'lelawa' i to przez nią gdzieś nie zsunęło złączki), ale jak pisze Zibi sprawdź lepiej wszystko

.
1)Jeżeli chodzi o czujnik paliwa to rozłoż tylne siedzenia i zdejmij ten sprytny plastikowy dekielek - pod nim jest czujnik. Do kabli podaj masę(jeden z nich jest tam '-'). Po zwarciu '-' z rożowym i popielatym w czerwone kreski powinna świecić rezerwa i pokazywać pełny zbiornik. Jeśli tak jest to pobaw się czujnikiem-może przywiesił się. Jeśli nie pokazuje pełnego to albo gdzieś jest przerwany kabel albo wskaźnik padł.
2)Jak odkręcisz dekiel zaworow i będzie warstwa 'czarnawego' osadu to lej dalej minerał -j eżeli będzie stosunkowo czysto możesz sprobować zalać połsyntetykiem.
3)Ropą średnio sie czyści, lepsza jest benzyna ekstrakcyjna lub nawet zwykła. Aby wyczyścić przepływkę to najlepiej zdemontuj ją z auta, weź pędzel, nalej sobie trochę benzyny do naczynia i myj nad tym naczyniem przepływkę. Jeżeli gorny, plastikowy dekielek był demontowany kiedykolwiek(lub jest nieszczelny z jakiegokolwiek innego powodu, np. pęknięcie) to po umyciu ściagnij ten dekielek i w miarę ostrożnie osusz miękką szmatką wnętrzności przepływki.
W sprawie bogatej mieszanki Zibi ma rację. Po usunięciu nieszczelności na na dolocie, mając zdemontowany dekielek na przepłwywce możesz probować sprawdzać jak reaguje silnik na ruszanie klapką-może wystarczy drobna regulacja śrubą + mały naciąg sprężyny.
Powyżej 2.5" rury wydechu problemem jest tylko z miejsce w UTcie(downpipe oraz przejście nad belką)

.