robiąc głowice trzeba tylko uważać na to żeby dobrać odpowiednie talerzyki na zawory tak jak wspominał szefo444 bo inaczej moze być klops:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8f ... 7835b.html" target="_blank" target="_blank
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b67 ... 140cd.html" target="_blank" target="_blank
no trzeba załatwic trójnik na obieg wody do głowicy i czujnik (mi to sprawiło najwiecej problemów)
zawory ssące z 1.4 N/A są juz wieksze wiec nie trzeba nic robić, wystarczy powiekszyć średnice kanałów wydechowych + wieksze gniazda i zastosować zawory z pgt albo jak ktos chce jeszcze wieksze to chyba podejdą z jakiegos ducato (ale te z pgt powinny wystarczyć)
głowica do PGT
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: głowica do PGT
Może napisałem mało precyzyjnie:
Chodzi mi o modyfikację głowicy PGT a nie 1,4 N/A.
Jakie zawory i cała reszta szpejunku? Rozmiar zaworów znamy, zakładam że mają być na 3 rowki. Jakiś może numer katalogowy?
Chodzi mi o modyfikację głowicy PGT a nie 1,4 N/A.
Jakie zawory i cała reszta szpejunku? Rozmiar zaworów znamy, zakładam że mają być na 3 rowki. Jakiś może numer katalogowy?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
Re: głowica do PGT
aha. no ale ja i tak bym wolał zrobić z 1.4 N/A bo tam juz seryjnie są wieksze zawory ssące niz w pgt i tak to zostaje tylko kwestia przerobienia zaworów wydechowych
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: głowica do PGT
Z tego co wiem to wydechowe to ciężki temat - seryjne są sodowane a znaleźć nadwymiary sodowane ciężko i drogawo... Ale to ja tylko słyszałem od osoby "zorientowanej w temacie"...
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
- Miejscowość: Czestochowa
- Auto: Inne
Re: głowica do PGT
w 1.4 n/a masz mniejsze zawory wydechowe niz w pgt wiec powiekszasz kanały, gniazda, osadzasz seryjne zawory wyd. z pgt i gotowe
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: głowica do PGT
tak tylko w glowce pod turbo prowadnice i gniazda na wydechu sa z lepsieszych materialow i taka modyfikacja to polsrodek kto probowal scinac prowadnice na wydechu ten wie o czym mowie hehe
Punto GT 2.0 8VT