głowica do PGT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

M@teu$z1992
Aktywny użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne

Re: głowica do PGT

Post autor: M@teu$z1992 »

robiąc głowice trzeba tylko uważać na to żeby dobrać odpowiednie talerzyki na zawory tak jak wspominał szefo444 bo inaczej moze być klops:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8f ... 7835b.html" target="_blank" target="_blank

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b67 ... 140cd.html" target="_blank" target="_blank

no trzeba załatwic trójnik na obieg wody do głowicy i czujnik (mi to sprawiło najwiecej problemów)

zawory ssące z 1.4 N/A są juz wieksze wiec nie trzeba nic robić, wystarczy powiekszyć średnice kanałów wydechowych + wieksze gniazda i zastosować zawory z pgt albo jak ktos chce jeszcze wieksze to chyba podejdą z jakiegos ducato (ale te z pgt powinny wystarczyć)
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: głowica do PGT

Post autor: BladeRunner »

Może napisałem mało precyzyjnie:
Chodzi mi o modyfikację głowicy PGT a nie 1,4 N/A.
Jakie zawory i cała reszta szpejunku? Rozmiar zaworów znamy, zakładam że mają być na 3 rowki. Jakiś może numer katalogowy?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
M@teu$z1992
Aktywny użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne

Re: głowica do PGT

Post autor: M@teu$z1992 »

aha. no ale ja i tak bym wolał zrobić z 1.4 N/A bo tam juz seryjnie są wieksze zawory ssące niz w pgt i tak to zostaje tylko kwestia przerobienia zaworów wydechowych
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: głowica do PGT

Post autor: BladeRunner »

Z tego co wiem to wydechowe to ciężki temat - seryjne są sodowane a znaleźć nadwymiary sodowane ciężko i drogawo... Ale to ja tylko słyszałem od osoby "zorientowanej w temacie"...
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
M@teu$z1992
Aktywny użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: pt sie 20, 2010 5:25 pm
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne

Re: głowica do PGT

Post autor: M@teu$z1992 »

w 1.4 n/a masz mniejsze zawory wydechowe niz w pgt wiec powiekszasz kanały, gniazda, osadzasz seryjne zawory wyd. z pgt i gotowe
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: głowica do PGT

Post autor: Eagle »

tak tylko w glowce pod turbo prowadnice i gniazda na wydechu sa z lepsieszych materialow i taka modyfikacja to polsrodek kto probowal scinac prowadnice na wydechu ten wie o czym mowie hehe
Punto GT 2.0 8VT
ODPOWIEDZ