MBC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

MBC

Post autor: mouk80 »

Kupilem sobie cos takiego http://moto.allegro.pl/item194194465_mb ... turbo.html
Czy wszystko co trzeba zrobic to to po prostu odpowiednia wpiąć?
Przed regulacja lepiej to na poczatek maksymalnie przykrecic, czy maksymalnie odkrecic?
Chodzi mi o obnizenie cisnienia, bo w tej chwili mi laduje sporo ponad 1bar, a chcialbym miec ok 0,8.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: MBC

Post autor: Lui »

mouk80 pisze:Kupilem sobie cos takiego http://moto.allegro.pl/item194194465_mb ... turbo.html
Czy wszystko co trzeba zrobic to to po prostu odpowiednia wpiąć?
tak
mouk80 pisze:Przed regulacja lepiej to na poczatek maksymalnie przykrecic, czy maksymalnie odkrecic?
najlepiej powoli wkrecac zaczynajac od troche skreconego :)
mouk80 pisze:Chodzi mi o obnizenie cisnienia, bo w tej chwili mi laduje sporo ponad 1bar, a chcialbym miec ok 0,8.
a tak to sie nie da, masz dziury w przewodzie do WG, albo twardsza sprezyne w wg
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Quaki
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:12 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Quaki »

Ten MBC to moja produkcja i jesli na wykreconym na max masz za duze cisnienie to tak jak napisal kolega Lui masz najpradopodobniej dziure w wezyku lub gdzies przed akuratorem (to ta puszeczka na turbinie)
taki MBC chodzi juz w Uno turbo i sprawuje sie bez zarzutu
Natomiast jesli chcesz obnizyc boost nizej niz serja to moze byc klopot
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Quaki pisze: Natomiast jesli chcesz obnizyc boost nizej niz serja to moze byc klopot
Pozdrawiam
Chce wyzej niz seria, lecz nizej niz to co teraz. Chcialbym cos w okolicach 1bar
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

MBC daje jakies zauwazalne zmiany ? :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Quaki
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:12 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Quaki »

mouk80 wykrec srubke na max (sprawdz ile bedzie ladowala ci turbina) jesli bedzie ponad 1 bar to sa trzy mozliwosci
1.masz zle zamontowany MBC (wejsciem jest ten krociec na przeciwko srubki wyjsciem ten drugi i tylko tak bedzie to odpwiednio dzialac)
2.masz gdzies dzire w wezyku i dziala ona na zasadzie zwezki dodatkowo potegujac efekt dawany przez MBC
3.masz przerobiony WG (i tutaj juz bedzie problem bo trzeba by bylo wrocic do ustawien poczatkowych)
Devil na hamowni autko nie bylo wiec ciezko cos pwoiedziec rzeczowo natomaist subiektywny efekt jest taki ze autko szybciej "wkreca sie w boost" natomaist efekt w stosunku do serji jest bardzo duzy bo poprostu uzyskujesz wieksze doladowanie wiec jest spora roznica
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Quaki ale mnie chodzi czy jest roznica przy tym samym max boost , np wczesniej jest wiecej momentu czy cos
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak najbardziej, szczegolnie w przypadku dosc duzej turbiny efekty sa widoczne i to na + oczywiscie :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

Lui pisze:jak najbardziej, szczegolnie w przypadku dosc duzej turbiny efekty sa widoczne i to na + oczywiscie :)
TAK :) nie wierzyłem,wsadziłem,uwierzyłem :) Szybka lekcja u LUIego i Puntek lata w miare fajnie .... jak na 1,4 :)


pozdrofffka
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja szukam zaworka n75 z 1.8t , ponoc lepsze to do sterowania boosta niz MBC :wink:
Jacek zmierzyliscie moc z logow ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

JacekGD pisze:
Lui pisze:jak najbardziej, szczegolnie w przypadku dosc duzej turbiny efekty sa widoczne i to na + oczywiscie :)
TAK :) nie wierzyłem,wsadziłem,uwierzyłem :)
Tyle juz bylo na ten temat... subiektywne odczucia, wykresy... a tu ciagle jakies niedowiarki :lol:
Bylo UT, jest Bravo GT.
Quaki
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:12 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Quaki »

Devil ale jak go wysterujesz to jest elektrozawor cos go musi sterowac jak nie masz wyspecjalizowanego ukladu ( w vag-u steruje nim komputer ktory na podstawie map-a i zawrtych w programie danych otwiera w odpwoiednim czasie n75) to tego typu zaworek mozesz sobie pwoiescic na scianie (no chyba ze chcesz wyciskac max z turbiny ale to wtedy poprostu zatkaj rurke do WG efekt ten sam)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Quaki pisze:Devil ale jak go wysterujesz to jest elektrozawor cos go musi sterowac jak nie masz wyspecjalizowanego ukladu ( w vag-u steruje nim komputer ktory na podstawie map-a i zawrtych w programie danych otwiera w odpwoiednim czasie n75) to tego typu zaworek mozesz sobie pwoiescic na scianie (no chyba ze chcesz wyciskac max z turbiny ale to wtedy poprostu zatkaj rurke do WG efekt ten sam)
Pozdrawiam
Do sterowania mam ecumastera :wink: Narazie zaworek mam podpiety mechanicznie (wg ogranicza boost) , za tydzien moze juz bedzie podpiety pod piggy .
Slyszalem tez (glownie na zagranicznych forach) o stosowaniu n75 z mbc , ponoc najlepsze efekty ale sam nie wiem
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

a czy MBC mozna tez zakladac do turbo diesli? Chodzi mi konkretnie o Fiata Pande 1.3 TDI :)
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Można :wink: , ale nie da to takiego efektu jak w UTcie, na D są lepsze i inne sposoby:).
ODPOWIEDZ