cisnienie doladowania
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
cisnienie doladowania
Jak/czym regulowac cisnienie doladowania turbiny?
widzialem na zdjeciu ze ktos na jakims wezyku cos zakladal ale co to jest i ktory to weżyk?
widzialem na zdjeciu ze ktos na jakims wezyku cos zakladal ale co to jest i ktory to weżyk?
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
ale nie wsyztskie mają regulacje.
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
A od czego masz google ? Pozatym jesli nie wiesz co to jest to nie zwiekszaj doladowania , tym bardziej ze predzej wypalisz tloki niz zwiekszysz mocmouk80 pisze:a co to jest aktuator i MBC i gdzie tego szukac?:)rosssssa pisze:ale nie wsyztskie mają regulacje.
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
AFR to nie wszystko
AFR=11.5

trzeba by AFR albo lepiej EGT na kazdy cylinder osobno
albo miec absolutna pewnosc do rownosci wtryskiwaczy itp
AFR=11.5

trzeba by AFR albo lepiej EGT na kazdy cylinder osobno

albo miec absolutna pewnosc do rownosci wtryskiwaczy itp
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
to tylko taki przykład 
to ma tylko pokazać że bywa i tak
awaria akurat podczas strojenia, ja z laptopem siedziałem hehe

to ma tylko pokazać że bywa i tak

awaria akurat podczas strojenia, ja z laptopem siedziałem hehe
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
to że 11.5 to AFR średni
na jednym cylindrze najprawdopodbniej niewyrabiał wtryskiwacz i było np. 15 a na reszcie 11
trzeba sprawdzic wydajnosc wtryskiwaczy, ponoc moze sie różnić nawet jak nie są uszkodzone,
gidzieś kiedyś był temat o "wyważaniu" wtryskiwaczy, trzeba sprawdzić wydajność każdego z osobna i stroić z zapasem na ten najsłabszy, a najlepiej z iluś tam wtryskiwaczy wybrać komplet o jednakowej wydajności
oczywiście wszystko może się też zjebać w czasie rzeczywistym jak wtrysk zakleji się jakimś syfem który dolewany jest do polskiej benzyny ;/
jak jest duża różnica to coś z wtryskiem nie tak, ale warto o tym pamiętać, albo trzeba np. greddy Emanage i zrobić poprawki na poszczególne wtryski
na jednym cylindrze najprawdopodbniej niewyrabiał wtryskiwacz i było np. 15 a na reszcie 11
trzeba sprawdzic wydajnosc wtryskiwaczy, ponoc moze sie różnić nawet jak nie są uszkodzone,
gidzieś kiedyś był temat o "wyważaniu" wtryskiwaczy, trzeba sprawdzić wydajność każdego z osobna i stroić z zapasem na ten najsłabszy, a najlepiej z iluś tam wtryskiwaczy wybrać komplet o jednakowej wydajności
oczywiście wszystko może się też zjebać w czasie rzeczywistym jak wtrysk zakleji się jakimś syfem który dolewany jest do polskiej benzyny ;/
jak jest duża różnica to coś z wtryskiem nie tak, ale warto o tym pamiętać, albo trzeba np. greddy Emanage i zrobić poprawki na poszczególne wtryski

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl