ciśnienie oleju
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
ciśnienie oleju
witam
tak więc po złożeniu wszystkiego pojawił sie problem z ciśnieniem na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku . tzn zaczyna mrygać ciśnienie oleju przy ok 800 obr. czy dobrze myśle że winna temu jest turbina tzn. wyczytałem gdzieś w necie że przed t3 powinna być śruba kalibracyjna fi 1.5mm . dodam że na orginalnej turbinie nie było mowy o zapalaniu sie ciśnienia do tego stopnia że ciśnienie gasło od kręcenia rozrusznikiem
pozdrawiam
tak więc po złożeniu wszystkiego pojawił sie problem z ciśnieniem na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku . tzn zaczyna mrygać ciśnienie oleju przy ok 800 obr. czy dobrze myśle że winna temu jest turbina tzn. wyczytałem gdzieś w necie że przed t3 powinna być śruba kalibracyjna fi 1.5mm . dodam że na orginalnej turbinie nie było mowy o zapalaniu sie ciśnienia do tego stopnia że ciśnienie gasło od kręcenia rozrusznikiem
pozdrawiam
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jest mozliwe ze cisnienie z tego powodu spadło. Na StreetRacing jest taki watek i tam własnie pisali o tym. Mozesz jeszcze zwiekszyć cisnienie oleju poporzez wlozenie podkładki pod spręzynę w pompie oleju.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Czesto zdarza się ze nie działa poprawnie wskaźnik. Podłacz sobie mechaniczny i wtedy bedziesz wiedział.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
nie wiem skąd Wy bierzecie takie dane bo Ja trzymam orginalną książek serwisową do uno (robi się w aso) i napisane jest jak byk, że ciśnienie robocze w temperaturze 100 stopni powinno zawierać się w granicyhz10 pisze:miałeś racjeZibi122 pisze:Czesto zdarza się ze nie działa poprawnie wskaźnik. Podłacz sobie mechaniczny i wtedy bedziesz wiedział.ciśnienie przy 80stopniach oleju wynosi
1. 1tyś 1.5 atm.
2. 2tyś 4 atm.
3. 5tyś 5 atm.
kurde a już chodziłem zesrany
3,43-4,90
nic tu nie pisze o wolnych obrotach itp. a tym bardziej nie ma jakiegoś stopniowania przy jakich obrotach jakie powinno być.....
dane dotyczą silnika 1116, 1372 i.e. , 1372 turbo i.e.
PODSTAWA TO PODPIĄĆ ZWYKŁY MANOMETR I SPRAWDZIĆ CIŚNIENIE
DLA ZUPEŁNEJ PEWNOŚCI
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
DeviL pisze:Kazde auto ma inne cisn olejy, np fiat coupe turbo do 3 bar , wskaznik w pgt tez do takiej wartosci jestU mnie np na zimnym jak odpalam to zaczyna zabawe od 6 barow , a konczy na 1 barze jak sie nagrzeje (bieg jalowy)
ale to że skala jest do 3barów nie znaczy że więjce nie na pompuje

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
te dane które podałem pochodzą z MANOMETRUKFAS pisze:nie wiem skąd Wy bierzecie takie dane bo Ja trzymam orginalną książek serwisową do uno (robi się w aso) i napisane jest jak byk, że ciśnienie robocze w temperaturze 100 stopni powinno zawierać się w granicyhz10 pisze:miałeś racjeZibi122 pisze:Czesto zdarza się ze nie działa poprawnie wskaźnik. Podłacz sobie mechaniczny i wtedy bedziesz wiedział.ciśnienie przy 80stopniach oleju wynosi
1. 1tyś 1.5 atm.
2. 2tyś 4 atm.
3. 5tyś 5 atm.
kurde a już chodziłem zesrany
3,43-4,90
nic tu nie pisze o wolnych obrotach itp. a tym bardziej nie ma jakiegoś stopniowania przy jakich obrotach jakie powinno być.....
dane dotyczą silnika 1116, 1372 i.e. , 1372 turbo i.e.
PODSTAWA TO PODPIĄĆ ZWYKŁY MANOMETR I SPRAWDZIĆ CIŚNIENIE
DLA ZUPEŁNEJ PEWNOŚCI
