IHI VL5/T2 na T25 - downpipe / wyciąganie kol dolotowego

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

IHI VL5/T2 na T25 - downpipe / wyciąganie kol dolotowego

Post autor: Lui »

sprawa jest taka

mam t25

czekam jeszcze na żeliwo o AR .48 i chce to zakładać

no ale problem jest taki...

jak wygląda sprawa z downpipe???

bo napewno mam w uniaczu na 4 śruby, t25 ma skolei 5 śrub

ale wg jakiegoś mietka z RPA poprostu przykręca się ten DP z t2/vl5 i poprostu jedna śruba zostaje wolna, a tak to pasuje....

to jest porównanie t2 z t25 (chyba, takie foto znalazłem):

Obrazek

no i wygląda że to niezbyt pasuje...

wie ktoś jak to jest???



druga sprawa to na ile śrub przykręcony jest kol dolotwy w 1.4 i jak je wykręcić, bo po wstępnych oglądzinach nie wygląda to wesoło..... ??? oczywiście pozostawiając silnik w aucie
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Moze jakas dobra uszczelka i da rade tak polaczyc z downpipe
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak będzie zdjęte to się zobaczy

mam dowpipe z 200sx do t25 ale on nie podejdzie do uno bo będzie skierowany do tyłu..... dopiero użyje go z nowym kolektorem :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

JA gdzieś powinienem mieć DP ale od VL7 który wygląda bardzo podobnie :D


Co do wyciągnięcia turbiny razem z kolektorem to w PGT trzeba wszystko z głowicą ściągać :lol:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

nie strasz :? prędzej wytne ścianke w komorze silnikowej i będę ze środka turbo odkręcał :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

no tak też da rade ;)

ale u was w UT przecież ssący jest z dwóch elementów więc nie powinno być problemó :D
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jest jedno elementowy


ale nie taki diabeł straszny :wink:

godzina i 20 minut kolektor na wierzchu, i gdyby nie zardzewiała śruba trzymająca ten plastik od kabli wtryskiwaczy i zabawa wiertarką i brzeszczotem to było by krócej :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

CHWDP

gdzie P to poczta polska :x

turbo już "wyszarpane" ale nie mam żeliwa do t25 i nie moge zkładać :?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ