zalozylem nowy zawor MBC ten ktory mozna kupic na allegro i dzieja sie dziwne rzeczy silnik rozgrzany wdepne pedal do oporu wskaznik na zegarach pokaze 0,7 bara i nie wzrasta do konca obrotomierza na nastepnym biegu po wcisnieciu wskaznik pokazuje nie wiem ile bo konczy sie skala pompuje ponad 1 bar czy to znaczy ze zawor jest uszkodzony
Dzieje się tak za każdym razem? Być może to naturalne problemy rozruchowe nowego MBC:) - zanim powierzchnie kulki i przylgni się dotarły to ładowało normalnie, potem, kiedy zaworek się doszczelnił, to jest ok:), pojeździj i ustaw odpowiednie doładowanie na wyższych biegach.
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1 to jest ten zaworek co o nim sadzicie teraz sie boje ze jak ktos mnie zdenerwuje na swiatlach i wdepne to mi silnik rozerwie co prawda zabawa swietna dzisiaj dalem popalic mondeo 220 st gosc ze zlosci prawie kierownice pogryzl teraz na 3 biegu zrywa kola
Regulowałeś?? Zaworek jak zaworek, raczej działa. Spróbuj na kompresorze z manometrem podregulowac wstępnie sprężynę, a potem upewnij się na drodze. Powyżej bara na serii układzie paliwowym nie jest wskazane dla silnika
objawy są takie ze po kilku ostrych jazdach pęknie turbosprężarka z powodu za wysokiej temperatury spalin powodowanej z kolei przez zbyt ubogą mieszankę tak było u mnie
przedewszystkim odczuwalne jest to że auto na np. 1.1 bara nie jedzie wcale lepiej niż na np. 0,9 bara, dostaje muła na wyższych obrotach
ja bym teraz nie jedził na więcej jak 0,8 - 0,9 bez strojenia czy choćby jakiegoś patentu z opornikiem na czujniku temperatury itp
ok to trzeba zmniejszyc teraz jest tak ten silnik jest za slaby i mysle ze trzeba przerobic kilka rzeczy ogolnie cale autko mam pieniadze pytanie slyszeliscie kiedys o renault 5 bi turbo auto te posiadalo dwi turbosprezarki czu takie cos idzie zrobic w UT jaka moc wytrzymaja bebechy silnika
dzieki przetlumacze i jest ok myslalem juz o uno 4 na 4 takie jakie mozna zobaczyc na ogolnym z silnikiem od integrale musze pomyslec co zrobic bo mam cala zime na robienie