MBC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

MBC

Post autor: wojtek »

zalozylem nowy zawor MBC ten ktory mozna kupic na allegro i dzieja sie dziwne rzeczy :!: :oops: silnik rozgrzany wdepne pedal do oporu wskaznik na zegarach pokaze 0,7 bara i nie wzrasta do konca obrotomierza na nastepnym biegu po wcisnieciu wskaznik pokazuje nie wiem ile bo konczy sie skala pompuje ponad 1 bar czy to znaczy ze zawor jest uszkodzony :?: :?:
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

A regulowałeś go? Daj linka do aukcji albo napisz coś więcej o tym MBC.
UT 1.3 T 88'
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Dzieje się tak za każdym razem? Być może to naturalne problemy rozruchowe nowego MBC:) - zanim powierzchnie kulki i przylgni się dotarły to ładowało normalnie, potem, kiedy zaworek się doszczelnił, to jest ok:), pojeździj i ustaw odpowiednie doładowanie na wyższych biegach.
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1 to jest ten zaworek co o nim sadzicie teraz sie boje ze jak ktos mnie zdenerwuje na swiatlach i wdepne to mi silnik rozerwie :D co prawda zabawa swietna dzisiaj dalem popalic mondeo 220 st gosc ze zlosci prawie kierownice pogryzl :D :D teraz na 3 biegu zrywa kola :twisted: :twisted:
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Regulowałeś?? Zaworek jak zaworek, raczej działa. Spróbuj na kompresorze z manometrem podregulowac wstępnie sprężynę, a potem upewnij się na drodze. Powyżej bara na serii układzie paliwowym nie jest wskazane dla silnika :!:
UT 1.3 T 88'
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

regulowalem :cry: chyba bede musial sprobowac twoim sposobem co sie stanie jak zostawie ponad 1 bara i jakie sa objawy ze to sie dzieje :twisted:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

objawy są takie ze po kilku ostrych jazdach pęknie turbosprężarka z powodu za wysokiej temperatury spalin powodowanej z kolei przez zbyt ubogą mieszankę :) tak było u mnie :)

przedewszystkim odczuwalne jest to że auto na np. 1.1 bara nie jedzie wcale lepiej niż na np. 0,9 bara, dostaje muła na wyższych obrotach

ja bym teraz nie jedził na więcej jak 0,8 - 0,9 bez strojenia czy choćby jakiegoś patentu z opornikiem na czujniku temperatury itp
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

ok to trzeba zmniejszyc teraz jest tak ten silnik jest za slaby i mysle ze trzeba przerobic kilka rzeczy :D ogolnie cale autko :twisted: mam pieniadze :D pytanie slyszeliscie kiedys o renault 5 bi turbo auto te posiadalo dwi turbosprezarki czu takie cos idzie zrobic w UT jaka moc wytrzymaja bebechy silnika
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

jaka moc wytrzymaja bebechy silnika
gogle Twoim przyjacielem.

Przykład:
http://turbo124.com/forum/viewtopic.php ... 8e82e4e333
UT 1.3 T 88'
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

dzieki :D przetlumacze i jest ok :twisted: myslalem juz o uno 4 na 4 takie jakie mozna zobaczyc na ogolnym z silnikiem od integrale musze pomyslec co zrobic bo mam cala zime na robienie :D :D
ODPOWIEDZ