dziwnie przerywa 1,4T - help:(
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Płytek się nie szlifuje tylko wkłada nowe bo szlifowanie właśnie daje takie efekty.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
1 płytka kosztuje 5 zł to po co je szlifować . Komplet to 40 zł.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Dzis rozmawialem w sprawie regeneracji walka. Podalem takie dane jak na forum lecz niewiem o co chodzi z jakimis luzami kontrolnymi na walku. W zalaczniku jest zdjecie z katalogu i zaznaczony na czerwono to walek ktory mnie interersuje. Moze tu sie dowiem ktore to sa te luzy kontrolne podane w tej tabeli( czy to ktores z dwoch ostatnich okienek??)
UT 1,4 Racing
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Rozumiem ,ze chcesz dac te walki zaznaczone na czerwono .Przy turbo moze wystapic wieksza turbodziura , ale za to bedzie sie wyzej krecic , chociaz jesli turbina ma slaba wydajnosc powietrzna , to krecenie wyzej niewiele da . Ale proboj , licze na wykresik z hamowni po zmontowaniu tego 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
W takim razie co musialbym pozmieniac bo mnie nastraszyles
. Niedawno glowica byla robiona gruntownie plus twardsze sprezyny.
Tak chodzi dokladnie o ten walek zaznaczony na czerwono.
Wiem ze trzeba bedzie go pokrecic wyzej ale turbinka jest hybryda - niewiem od czego ale strona zimna jest duzo wieksza od oryginalu dlatego zdecydowalem sie na taki walek. Czy bez problemu moge go zalozyc??

Tak chodzi dokladnie o ten walek zaznaczony na czerwono.
Wiem ze trzeba bedzie go pokrecic wyzej ale turbinka jest hybryda - niewiem od czego ale strona zimna jest duzo wieksza od oryginalu dlatego zdecydowalem sie na taki walek. Czy bez problemu moge go zalozyc??
UT 1,4 Racing
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Ostatnia rubryka to luzy zaworowe, luzy kontrolne to takie przy których wykonujemy pomiary kątów wałka, dlatego ważne jakie one są przy odtwarzaniu wałka z jakimiś zadanymi kątami, np. Catcams ma luzy kontrolne 0.1mm oraz 1mm(+luz zaworowy do tego).
Ani sprężynek ani talerzyków nie trzeba wymieniać do wałków typu road, jedynie race wymagają tego.
A płytki do nowego wałka obowiązkowo nowe:).
Ani sprężynek ani talerzyków nie trzeba wymieniać do wałków typu road, jedynie race wymagają tego.
A płytki do nowego wałka obowiązkowo nowe:).
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ile płacisz za wałek repo pipera?? moze ja bym swoj wysłał..... 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/ ... rames.html 116 funtow przerobienie wlasnego walka , 200 funtow walek pipercamsa
Wszystko na stronie jest podane

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
