dziwnie przerywa 1,4T - help:(

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Płytek się nie szlifuje tylko wkłada nowe bo szlifowanie właśnie daje takie efekty.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

ale z tego co sie orientuje slifowana byla od strony szklanki a nie walka
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

1 płytka kosztuje 5 zł to po co je szlifować . Komplet to 40 zł.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Dzis rozmawialem w sprawie regeneracji walka. Podalem takie dane jak na forum lecz niewiem o co chodzi z jakimis luzami kontrolnymi na walku. W zalaczniku jest zdjecie z katalogu i zaznaczony na czerwono to walek ktory mnie interersuje. Moze tu sie dowiem ktore to sa te luzy kontrolne podane w tej tabeli( czy to ktores z dwoch ostatnich okienek??)
Załączniki
walek uno turbo.jpg
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Na fotce dales cosik z pipercams oferty , chcesz takie cos montowac ? Ogolnie przy zmianie walka trzeba sporo zrobic ,zeby to sie nie popsulo (zawory,sprezynki,szklanki,plytki,itd)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Wlasnie cos takiego chce zamontowac ewentualnie cos podobnego wiec bym prosil o podpowiedzi. Jak wymiana zaworow to na jakie, co ze sprezynkami i szklankami a plytki to dalbym zupelnie nowe.
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Rozumiem ,ze chcesz dac te walki zaznaczone na czerwono .Przy turbo moze wystapic wieksza turbodziura , ale za to bedzie sie wyzej krecic , chociaz jesli turbina ma slaba wydajnosc powietrzna , to krecenie wyzej niewiele da . Ale proboj , licze na wykresik z hamowni po zmontowaniu tego :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

luzy to ta ostatnia rubryka
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

W takim razie co musialbym pozmieniac bo mnie nastraszyles :o . Niedawno glowica byla robiona gruntownie plus twardsze sprezyny.
Tak chodzi dokladnie o ten walek zaznaczony na czerwono.
Wiem ze trzeba bedzie go pokrecic wyzej ale turbinka jest hybryda - niewiem od czego ale strona zimna jest duzo wieksza od oryginalu dlatego zdecydowalem sie na taki walek. Czy bez problemu moge go zalozyc??
UT 1,4 Racing
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ostatnia rubryka to luzy zaworowe, luzy kontrolne to takie przy których wykonujemy pomiary kątów wałka, dlatego ważne jakie one są przy odtwarzaniu wałka z jakimiś zadanymi kątami, np. Catcams ma luzy kontrolne 0.1mm oraz 1mm(+luz zaworowy do tego).
Ani sprężynek ani talerzyków nie trzeba wymieniać do wałków typu road, jedynie race wymagają tego.
A płytki do nowego wałka obowiązkowo nowe:).
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

To skad sie dowiedziec jakie luzy kontrolne moze miec taki walek?? :o :(
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

No wreszcie jutro jade do IC zamowic walek pipera. Podobno czas oczekiwania 4 tyg wiec bedzie czas na pozostale mody :twisted: Dzis poszla polerka glowicy i mysle nad kolektorem rurowym. Czy ktos z Was ma cosik takiego u siebie czy mam to wyprobowac hehe??
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

A moze wieksze zawory przy okazji ? Jakie sa nominalne ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ile płacisz za wałek repo pipera?? moze ja bym swoj wysłał..... :roll:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/ ... rames.html 116 funtow przerobienie wlasnego walka , 200 funtow walek pipercamsa :wink: Wszystko na stronie jest podane
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ