niskie cisn oleju
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
niskie cisn oleju
Co powoduje spadek cisn oleju i miganie kontrolki ? Jakies podejrzenia mam , ale napiszcie co wiecie w tym temacie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jaki masz olej??
Pompa tez ma znaczenie ale ja bym stawiał na panewki
Pompa tez ma znaczenie ale ja bym stawiał na panewki
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
O ostro dawałeś przez ten okres 60 tyś??
Jakie te ciśnienia sa?? Na rozgrzanym itd
Jakie te ciśnienia sa?? Na rozgrzanym itd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Heh osoba u ktorej robilem woz (mister godula) shamowal woz , ja nie upalalem , mowilem ,ze zmienione sa panewki , pierscienie itd , ale coz , ja nie mam 30 lat dosw w tuningu i mechanice
, a przebieg po remoncie wynosi 60km a nie 60 tys , na jalowcu zimnym 2-2.5 bar , jak sie nagrzeje to kolo 1 bara , przy 4tys obr 4-4.5 bar , wyzej nie patrzylem , jadac srednio 2tys obr to kolo 1.5-2 bary , lekko muskajac gaz. Jak obroty spadaja do 1tys to zapala sie kontrolka oleju

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Hmm
Sprawdz na czujniku mechanicznym a nie na elektronicznym.
Moga być przekłamania.
Sprawdz na czujniku mechanicznym a nie na elektronicznym.
Moga być przekłamania.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Tak jak pisze Zibi, sprawdź na mechanicznym wskaźniku dla pewności.
Druga sprawa to czy czujnik od kontrolki jest od tych zegarów co masz czy od silnika który masz pod maską(niby tylko sterowanie żarówką, ale jednak róznie bywa:|)?? Spróbuj zamontować oryginalny czujnik do kontrolki:).
Poza tym wskazania ze wskaźnika czujnika ciśnienia są raczej w porządku, szukałbym winy w czujniku od kontrolki:).
PS.Jeżeli panewki, pierścienie i cała reszta robiona była w 'ASO Frey', to bez rachunków na te części(lub jak ich sam nie dostarczyłeś:)), to nie licz w 100% że są one zrobione...
.
Druga sprawa to czy czujnik od kontrolki jest od tych zegarów co masz czy od silnika który masz pod maską(niby tylko sterowanie żarówką, ale jednak róznie bywa:|)?? Spróbuj zamontować oryginalny czujnik do kontrolki:).
Poza tym wskazania ze wskaźnika czujnika ciśnienia są raczej w porządku, szukałbym winy w czujniku od kontrolki:).
PS.Jeżeli panewki, pierścienie i cała reszta robiona była w 'ASO Frey', to bez rachunków na te części(lub jak ich sam nie dostarczyłeś:)), to nie licz w 100% że są one zrobione...

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Dodam jeszcze ze w UT czujniki od kontrolki zapalają się dopiero przy 0,3 bara
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
A ja bym zaczął od wymiany oleju.
Bo 10w40 w ogóle sie nienadaje do turbo
i nie patrzył bym na to że to MOTUL
Bo 10w40 w ogóle sie nienadaje do turbo

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Olej do Turbo powinnien mieć wyżzy drugi parametr.
czyli 50 lub 60
A jest to związane z tym że olej przepływający przez turbine pracuje w ekstremalnych warunkach i bardzo wysokich temp.
A przy parametrze 40 film olejowy przy mocnym katowaniu sie potrafi zerwać i wtedy się turbawka przyciera.
Nie wiem jak ze stosowaniem półsyntetyków do turbo, ale stosowanie np. 0w-30 to kill dla turbiny.
czyli 50 lub 60
A jest to związane z tym że olej przepływający przez turbine pracuje w ekstremalnych warunkach i bardzo wysokich temp.
A przy parametrze 40 film olejowy przy mocnym katowaniu sie potrafi zerwać i wtedy się turbawka przyciera.
Nie wiem jak ze stosowaniem półsyntetyków do turbo, ale stosowanie np. 0w-30 to kill dla turbiny.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
panewek sie nie dociera jak juz dotrzesz to je mozesz wyrzucicDeviL pisze:Heh osoba u ktorej robilem woz (mister godula) shamowal woz , ja nie upalalem , mowilem ,ze zmienione sa panewki , pierscienie itd , ale coz , ja nie mam 30 lat dosw w tuningu i mechanice, a przebieg po remoncie wynosi 60km a nie 60 tys , na jalowcu zimnym 2-2.5 bar , jak sie nagrzeje to kolo 1 bara , przy 4tys obr 4-4.5 bar , wyzej nie patrzylem , jadac srednio 2tys obr to kolo 1.5-2 bary , lekko muskajac gaz. Jak obroty spadaja do 1tys to zapala sie kontrolka oleju

ale dziwne ze hamowal po 60km jak pierscionki byly robione powinien im dac 200-300 i wtedy mozna juz lekko bez obciazenia probowac
jezeli masz 2 czujniki tak jak ja i 2 pokazuja ahtung to raczej bym sie skupil na pompie jej szczelnosci lub kanalach olejowych lub innych mozliwosciach bo raczej dziwne ze 2 nie zalezne czujniki pokazuja to samo zle

Punto GT 2.0 8VT