za domykanie odpowiadają chyba sprężyny, brak krzywki nie otwierałby zaworu, więc raczej wpływ na sprężanie ma to znikomy (tak tylko myślę, nie sprawdzałem)walek moze niedomykac zaworow do konca stad niskie cisnienie
dziwnie przerywa 1,4T - help:(
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
jak sie zawór otworzy za mało, dużo mniej niż pozostałe to będą większe opory na ssaniu, zassie mniej powietrza i tym samym spadnie kompresja
właśnie tak miał moj znajomy ze stodiów nie było kompresji na jendym garze, okazało się że nie ma prawie krzywek dla tego cylindra na wałku....
(to uno jest teraz na allegro)
właśnie tak miał moj znajomy ze stodiów nie było kompresji na jendym garze, okazało się że nie ma prawie krzywek dla tego cylindra na wałku....
(to uno jest teraz na allegro)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
wlasnie tez tak mysle i mechanik tez ze po prostu go nienapelnia odpowiednio. W marcu mierzylem cisnienie mialem 3x11 i 1x10,5 jak rozbilem uszczelke po glowica i dol silnika wygladal idealnie aczkolwiek powiedzieli mi ze walek juz sie wyciera i jak juz utwardzona warstwa zewnetrzna poszla to juz szybko poleci i wlasnie od jakiegos czasu odczulem ze jest slabszy a ostatnio wlasnie te strzaly.
UT 1,4 Racing
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja bym jeszcze zdjąłe jednak głowice. Dotarł zawory i zrobił wałek.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
McBanan pisze: ...Sprawdzilismy ustawienie rozrzadu wyszlo ok.
Posluchal dziwnych strzalow w silniku i przy przegazowywaniu wyraznie slychac z dolotu (przeplywka) jakby strzaly powrotne w dolot...
Zibi ma rację - strzały w dolot związane są z nieszczelnością zaworów ssących, co także może być przyczyną kiepskiej kompresji:).zibi122 pisze:Ja bym jeszcze zdjąłe jednak głowice. Dotarł zawory i zrobił wałek.
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
to jest wlasnie taki typ rozrzadu gdzie zawory sa otiwerane i zamykane przez krzywki, nie ma sprezynek, chyba w motorach to jest stosowane, a było też chyba w jakimś starym porshe
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Tak rozrzad demostatyczny byl kiedys stosowany we wloskich motorach.
A u mnie mysle ze wszystko jest jasne
Sciagnalem pokrywe walka i na 3 garze krzywki od ssacego wogole niema
(chyba ledwo zawor otwieral) i ssaca jest lipna na pierwszym ssaca slaba na drugim wydech bardzo slaby i ogolnie rzecz biorac jest strasznie zjechany.Sciagne tez glowice sprawdze jak wygladaja zawory i sprawdze szczelnosc glowicy i upewnie sie jak wyglada dol. Chyba tez musze powymieniac szklanki te ktore sa porysowane od zjechanych krzywek bo jak zaloze nowy walek to bedzie jezdzil jak po papierze sciernym i tez sie sypnie szybko. Co myslicie o zrobieniu walka o katach 276/250 o czasach na ssacym 26/70 na wydechu 57/13 o wziosach 11mm dolot - 9,5mm wydech?? Podobny walek jest w ofercie pipercamsa.
A co myslicie o regulowanym kolku rozrzadu?? Kolega z MP na 1/4 mili w CC po przestawieniu zyskal 15km??
A u mnie mysle ze wszystko jest jasne


A co myslicie o regulowanym kolku rozrzadu?? Kolega z MP na 1/4 mili w CC po przestawieniu zyskal 15km??

UT 1,4 Racing
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mam wałek 275/260 9,95/9,45 kąt 112 st robiony u Świątka
Wałek dobrze się spisuje. Wsatwiałem nowe płytki zaworowe.
Wałek dobrze się spisuje. Wsatwiałem nowe płytki zaworowe.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
W marcu byly plytki szlifowane i ustawiane i widac bylo ze walek niedlugo powie papa ale niemyslalem ze tak szybko hehewyregulować luzy(może dlatego krzywki zniknęły?).
Na naszym forum uzytkownik DeviL wspomnial o firmie Rewar sc i moze to bylby dobry wybor?? Znajomy do bmw serii m robil tam walek i byl i jest zadowolony wiec mysle ze moznaby zaufac. Mam zamiar do nich zadzwoni i porozmawiac jutro.tylko gdzie chcesz zrobić ten wałek:)?
UT 1,4 Racing