1 bar

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

1 bar

Post autor: wojtek »

witam mialem dzisiaj przyjemnosc rozmawiac z osoba ktora pracowala w serwisie fiata we wloszech :D ucielismy sobie pogawedke na temat uno turbo i powiedzial ze mozna podniesc cisnienie doladowania do jednego bara :twisted: :twisted: :twisted: bez zmiany czegokolwiek oprocz regulacji mieszanki podobno uno w projektach mialo miec takie doladowanie ale ubezpieczalnie sie buntowaly :( o tym co mi powiedzial gdzies juz kiedys slyszalem :D a co wy o tym sadzicie od strony praktycznej :P :P :P :P :P
Awatar użytkownika
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: Pumba_bielsko »

pierwsze słysze :lol: :oops:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

to samo z fordami rs turbo :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

uno w projektach mialo miec takie doladowanie ale ubezpieczalnie sie buntowaly o tym co mi powiedzial gdzies juz kiedys slyszalem
Ja to gdzieś pisałem w którymś poście, a sam znalazłem to na forum Abarth. Nie wierzę w to jednak tak do końca, bo z testów różnych userów na hamowni wynika, że przy 1bar jest za mało paliwa. Kwestia zaryzykowania jednego silnika, żeby to sprawdzić ;).
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja zaryzykowałem i nie było źle.

Miałem na zawody ponad 1 bar a dokładnie to w piku miałem około 1,1 i spadało do 0,95. Nie sprawdzałem AFR ale silnik do tej pory działa :D

Pewnie kwestja wysterowania przepływki i można śmigac.
Druga sprawa ze turbina pewnie nie pociągnie długo
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara :twisted: Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara :twisted: Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd

No pokaż nie trzymaj nas w niepewności :wink:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

:cry: :cry: czyli mowicie ze lepiej nie ryzykowac bo mozna silnik przez tlumik wypluc :lol: moje uno jest z 88 roku w poznaniu gdzie mieszkam kupuje czesci w sklepie fiata ktory zajmuje sie uno mk 1 jest to firma UNIMOT czesto rozmawiam z pracownikami i jest jeden gosc ktory do nich wpada po czesci i ma on podobno UT o mocy 210 koni mechanicznych to jest mozliwe z tak malego silnika :?: tzn kiedys jakies 3 miesiace temu widzialem jak odjechal z pod UNIMOTU :cry: normalnie asfalt w rolki pozwijal :twisted: a ogien z rury taki ze mozna bylo sobie grilla zrobic :lol: moje tak nie chodzi :( niestety narazie go nie spotkalem ale moze sie uda :)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak najbardziej możliwe.... tylko że jeszcze o takim nie słyszałem...
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

rosssssa pisze:
DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara :twisted: Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd

No pokaż nie trzymaj nas w niepewności :wink:
A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu :wink:
niedobry ty :cry:

następnym razem też się nie pochwale :P

a może na PW
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

rosssssa pisze:
DeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu :wink:
niedobry ty :cry:

następnym razem też się nie pochwale :P

a może na PW
Hehe wykres narazie dam zaufanym , woz nie wystrojony jest , ale wykresik ladnie wyglada hehe

PS: tekst malym drukiem nie trendi :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ