uszczelka mieszy turbo a dp

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

uszczelka mieszy turbo a dp

Post autor: McBanan »

Chcialem sie Was zapytac czy uszczelke miedzy turbo a dp macie oryginalna czy dorabiana, ewentualnie z jakich materialow ja dorobic?? Ja na początku mialem cala miedziana ale od temperatury sie wykruszyla i ja wydmuchalo wiec pol roku temu zalozylem miedziana z okuciami cynkowymi 8) myslac ze bedzie ok a tu lipa :( bo znow ja zaczelo wypalac i wydmuchiwac.
Bede ja dorabial w Krakowie ale poradzcie jakie materialy zastosowac :D
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Podbij do tespy na ul centralnej , niby to firma do spawania , ale moze Ci cos poradza , skoro spawaja roznymi materialami typu miedz itd. Kiedys jak z kims gadalem to mowil ,ze z miedzi sie robi i elegancko pasi . Moze masz za wysoka temp spalin i Ci kruszy . Ruszales cos doladowanie ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Przewaznie jezdze na serii czasem na 1.0 dmucham dlatego tez zmienilem dp na srednice 65mm wewnatrz i caly wydech przelot 65mm zeby sie niedusil. Miedziana jak byla juz przepalona kruszyla sie w palcach jak spalony papier :twisted:
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

McBanan pisze:Przewaznie jezdze na serii czasem na 1.0 dmucham dlatego tez zmienilem dp na srednice 65mm wewnatrz i caly wydech przelot 65mm zeby sie niedusil. Miedziana jak byla juz przepalona kruszyla sie w palcach jak spalony papier :twisted:
Czyli za slaby material , za wysoka temp i nastepuje termiczne zniszczenie rury . Mi tak ktos przepalil rurke od wody(tak to jest jak sie spawac nie umie) i czekam az mi dorobia z nierdzewki . Tak sie zastanawiam czy np uszczelka z mosiadzu by dala rade hmm , tylko ,ze mosiadz mniej plastyczny niz miedz
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Miałem między turbo a dp w 1,3 uszczelkę miedzianą (i mam nadal w całości) Przez rok czasu i nie wykruszyła sie ani nic. Jeździłem na doładowaniu i ponad 1 bar ale w wieksząci 0,85 b. Czesto turbina świeciła pod maska i uszczalka cała.

Czy twoja uszczelka miedziana miała podkucia czy nie??

Moja miała.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Poprzednia uszczelka byla miedziana z miedzianymi okuciami a teraz byla miedziana z okuciami z cynku i niewiem jaka mam nastepna dorobic hehe :o
UT 1,4 Racing
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Dorób ze zwykłego materiału uszczelkowego zbrojonego i na to okucie obustronne po całości:). Możesz ją dorobić na ul. Katarzyny w Krakowie. Koszt ok. ~50zł
ODPOWIEDZ