pytan kilka wcale nie do wrobla cwirka, uszcz pod glowice

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

pytan kilka wcale nie do wrobla cwirka, uszcz pod glowice

Post autor: Eagle »

no i doigralem sie wydmuchalo mi uszczelke pod glowka

wiec mam kilka pytanek (nie wiedzialem gdzie ten temat umiescic bo tyczy sie i problemu i modyfikacji :D )

1. czy sa jakies problemy przy wyjmowaniu calej glowicy z kolektorami i turbina razem??

2. zastanawiam sie bo jest w Gdyni co dorabia uszczelki pod glowice i robi tez do aut z podniesionym doladowaniem, robic u niego czy dac uszczelke z jakies firmy tak zeby 2bary wytrzymala (max mojej turbiny to 1.8) no i jakie uszczelki polecacie i jakie maja ceny??

3. gdzie kupic sroby do glowicy zeby te 2bary wytrzymaly co polecacie?

thx za odp
Punto GT 2.0 8VT
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

1. Jeżeli odkręcisz wszystko co potrzeba to wyjdzie cała głowa z kolektorami, ale bez odkręcenia kolektora ssącego ciężko jest odkręcić wszelkie upierdliwe śrubki(przynajmniej w UTcie).

2. Możesz zaryzykować zrobienie trwalszej uszczelki jeżeli gość ma dobrą renomę i mało reklamacji:). W innym wypadku lepiej kupić porządną serię i zaoringować blok.

3. Śruby kup ARP, może od czegoś będą pasować, bo z bezpośrednim przeznaczeniem do Fiata niestety nie produkują. Ewentualnie możesz przerobić gwinty na M12x1(lub 1.25, bo łatwiej o takie śruby) - pierwsze modele Zastavy 1100 miały właśnie takie szpilki wkręcone w blok i nakrętki do tego).
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

Ja kilka dni temu też wyciągałem głowice z kolektorami i turbiną bo wg mnie inaczej ci nie wyjdzie bo sązakryte śróby od kolektora wydechowego taką blachą która chroni dolot od wydechu.

Co do uszczelki to kupiłem w aso, bo ponoc najlepsze ale jaka prawda to sie okaże.

A co do śrób to ja pozostawiam fabryczne!!

Miłej zabawy i oby sie nie okażało że coś jeszcze musisz robic!!!
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

klimczok3 pisze:Ja kilka dni temu też wyciągałem głowice z kolektorami i turbiną bo wg mnie inaczej ci nie wyjdzie bo sązakryte śróby od kolektora wydechowego taką blachą która chroni dolot od wydechu.

Co do uszczelki to kupiłem w aso, bo ponoc najlepsze ale jaka prawda to sie okaże.

A co do śrób to ja pozostawiam fabryczne!!

Miłej zabawy i oby sie nie okażało że coś jeszcze musisz robic!!!
hehe ja sie zastanawiam czy sciagac tylko glowice czy moze caly silnik wypruc i na stol :D

napewno sie okaze ze cos trzeba robic przeciez to standart

grzechem byloby nie podocierac zaworkow i wymienic gumki zaworowe

nie dawno mialem silnik wyciagniety bo go czyscilem i wymienialem panewki turbine i pompe oleju


a tak btw jak odroznic zawory sodowe od zwyklych??
Punto GT 2.0 8VT
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Eagle pisze:a tak btw jak odroznic zawory sodowe od zwyklych??
Po cenie :bebe:


Odezwij się do Spavacza on powinien wiedzieć.

Jak chcesz to moge sprawdzić i wysłać ci jeden swój. Moje może były jeszcze sodowe :D
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ